Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 741 ggr
elin
0

Lunarstorm

Vilka här har lunar, vad heter ni?
:D

/Elin

[slo]
0

j0naz… men den används nästan aldrig ;) Finns en ytterst o-söt bild på mej där, som ni faktiskt inte fått se än! Och till lisette, den är utan pillisarna :D Dom gick förresten sönder igår :(

SarahPeace
0

Jag heter SaraHjelm_

elin
0

Jag heter _aelin

Man fick ju inte ha Ä på lunar, fan va illa egentligen =)

/Elin

E_hjo
0

Emmsii heter ja =)

MiaMaria
0

Majzan_k är jag… ÄR in där varje dag även om jag tycker att jag "växt ifrån de" men det är ett super bra sätt att hålla kontakten med kompisar som man k'nner lite sådär halvt… =)

Luthien89
0

Luthien89, heter jag på lunar : D

Hannapanna
0

Säger som mia..Fast jag är inte där varje dag kanske, men just för att hålla kontakten med folk.. Heter Jahaja där! :P

__iE
0

_J3ni_ heter jag ^^

Struten
0

heter _struten_  :P

CarCar
0

Vimsiga_Carin Oskyldig

lisette
0

#1 jag tänker INTE bli medlem på luderstorm för att få se den bilden… du får se till att visa den här när du kommer tillbaks!

lisette
0

*fniss* du ser ju ut som en gangsta slo

[slo]
0

Oh, ja… Visst är den vacker :D Det är min skolvärdinnas glasögon (hon är typ 40 bast) och helt underbar!

För er som inte vet, man kan tjuvkolla på folks lunarstorm genom att skriva smeknamnet efter adressen, till exempel www.lunarstorm.se/j0naz ;)

[slo]
0

Oh, ja… Visst är den vacker :D Det är min skolvärdinnas glasögon (hon är typ 40 bast) och helt underbar!

För er som inte vet, man kan tjuvkolla på folks lunarstorm genom att skriva smeknamnet efter adressen, till exempel www.lunarstorm.se/j0naz ;)

sweet_candy_
0

sweet_candy_  

haha.. oväntat va? ;)

*L*
0

Jag heter Jagegalen

RubHel
0

Jag heter Inuzuka på lunar.

elin
0