Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: sajtenifokus
Läst 388 ggr
gejsa
0

Är det bara jag som ser reklamen?

Dom har ju börjat med reklam mitt i trådarna. Är det bara jag som ser dom eller?

AnnaLundin
0

Det är fler än du som ser.

Passa gärna på att klicka på reklamen, dessa klick genererar inkomster till iFokus!

[Jennniie]
0

Tänkte på dom oxå här idag faktiskt .. :)

gejsa
0

Ingen som har skrivit om detta ju.

Lindbygarden
0

Såg det precis… är väl lite sådär när de ligger mitt i trådarna…

gejsa
0

#4# Ja, det är ju inte det bästa. Men man vänjer sig väl. Fast jag tycker att man kunde ha fått ett massmejl om detta. Att om man går in där så får dom pengar eller så. För det är ju klart att man vill att iFokus ska överleva.

[Jennniie]
0

TRodde jag hade missat nån tråd om detta, så skrev inget om det. O nu stillade ju du min undran Gejsa ;) hehe Så jag slapp starta tråd(a)

gejsa
0

Haha

Believer
0

Lite störande är det ju när reklamen ligger mitt i trådar, men som gejsa skriver, man vänjer sig väl..

Klasson
0

Jag tycker det är mycket störande faktist…

[Jennniie]
0

Joo det är lite störande.. Bättre om de skulle ligga som en fast rad eller vad man ska säga längst ner på sidan eller nåt :)

gejsa
0

Men det har du ju varit förut. Men antagligen klickade inte folk på det lika mycket då. Dom måste ju få in pengar så att dom kan fortsätta också.

VeNyRa
0

dom kanske har satt den mitt i just bara för att vi ska "luras" att klicka på den.

[Jennniie]
0

Joo iof.. Tänkte inte på det :) hehe
Men frågan är om manm trycker mer på dom när dom ligger mitt i , snarare bara för att man råkar el va man ska säga.. Har jag gjort någr gånger:) hehe

gejsa
0

Är man mitt upp i en vild diskussion så lär man ju inte klicka på dom iaf. Men senare kanske. :)

LinaN
0

*muttra* jag gillar de tinte iaf……

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

fridak
0

ni får väl försöka blunda när reklamen kommer:)

tezzie
0

Usch, jag gillar INTE reklamen… Men man vänjer sig kanske :)

*** Kärleken övervinner allt ***

pippa__
0

Trodde det var nått troll som dummade sej hahaha

[slo]
0

Men alltså, som reklamen i den här tråden… Web site på 4 minuter. Det är väl bättre med riktad reklam. *mutter*

fridak
0

men lite riktad reklam har de varit, såg ngt för maddes ridsport bla

fridak
0

nu när jag kolla några trådat ser det ut som det försökt få reklamen anpassad till tråden så gott det går…

AusaBausa
0

liiite störigt! Trodde också ngn tråkade sig först!

AnnaLundin
0

Googleannonserna läser av vad som avnhandlas i respektive tråd och lägger ut annonser om närliggande ämnen.

Och som sagt, iFokus är en gratistjänst för oss medlemmar (och sajtvärdar) men det måste finansieras på något sätt. Googleannonser och bannerannonser är bättre än att göra betalsajt av detta - eller hur?

tezzie
0

#23 Absolut =)

AusaBausa
0

Självklart!!! mest bara att man ska vänja sig;-D

Mandysan
0

Jag tror att det kommer funka kanon när man har vant sig :)

AnnaLundin
0

Det är dessutom så att meningen är att det ska bli "snyggare" än det är nu…

Fast för egen del är jag inte särskilt störd av det ändå.

Marija
0

såg det också, inget jag stör mej jätte mycket på ^^

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

tezzie
0

Reklamen flyttas ju… Nu är den mellan inlagg 26 & 27, förut låg den längre upp!!!

tezzie
0

Och nu mellan 4 & 5… Konstigt! Eller är det olika för alla???

AnnaJohansson
0

Nu ligger den mellan 20 och 21, verkar flytta på sig hela tiden.

Anna
0

Förstår egentligen inte varför alla klagar. Utan reklam, inget iFokus.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

tezzie
0

Klagar är det väl just ingen som gör, vi säger att den är lite störande men att man vänjer sig =) Ingen har sagt att den ska bort!!

Marija
0

Nu är den mellan 7 och 8 för mej ^^

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Anna
0

#33 Ja, det är sant =)

annaattlid.se

Alex
0

Reklamen hamnar slumpmässigt i trådarna, troligtvis varje gång man öppnar den, så är väl därför den flyttar på sig ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

gejsa
0

haha den flyttar sig nog för att ni ska uppmärksamma den. Tänk, nästan som en människa som tänker ju. *fniss* Ruskigt vad man kan göra eg.

lisette
0

det är ju bara att hoppa över den. förhoppningsvis så blir den snyggare om ett tag.

bebbe
0

Det enda som stör mig är att om jag klickar på den( för att skapa pengar till ifokus) så när jag vill ha bort den hjälper det inte att klicka på "bakåtpilen" utan man måste klicka på röda Xet och då får man börja om med att gå in på iFokus. Skrikandes

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

tryck crtl samtidigt som du klickar på länken bebbe!

Loa-bg
0

Den är mest irriterande… Reklam runt omkring kan jag tåla, men nu avbryter den mitt i. Ungefär som att avbryta ett samtal :/

jen
0

#41 håller med. Det finns ju redan reklam i nederkanten av sidan, och överst..

väldigt irriterande…

Mandysan
0

#42 Den i nederkant är borttagen. Men du kanske menar iFokus bannern (den grå rutan). FÖr den upplever iaf jag inte som störande :)

Anna
0

Samma reklam har funnits förut - den har bara flyttats in i trådarna. Förut var den under och över varje tråd.

annaattlid.se

gejsa
0

#44# Ja, det vet jag med. Men då var dom kanske inte lika mycket i vägen eller hur man säger.

jen
0

#43   ja, det är i det gråa fältet jag menade.

Twinlight
0

Om reklamen hade legat ovanför själv tråden, ovanför Första Olästa, Prenumerera mm. så hade fler sätt dem. Om de hamnar i en ointressant tråd så är risken att någon ser dem små.

[slo]
0

#47 Det tror inte jag, den första gråa bannern som ligger precis under första är nog så rätt placerad en reklambanner kan bli utan att vara allt för mkt ivägen.

wewwa
0

Lite störande, men det är ju bara att rulla ner om man inte vill klicka på den så man vänjer sig snart..