New Forest valack säljes!
Trevlig new forest valack säljes till varaktigt hem. En trygg herre som passar bra som första ponny.
Tävlad i höga klasser i både dressyr och hoppning. Han har även gått VM i dressyrkörning. ( Går för dagen tyvär inte att köra )
Snäll i alla lägen, vid skoning, lastning, funkar bra i flock. Han är tyvärr triangelmärkt sen några år tillbaka. Passar till allt från klubbtävlningar till lättare promenad ridning.
Just nu är han bara lite lätt riden men vill mer än gärna ut på ridturer.
Säljes på grund av tidsbrist till familj med hästkompisar!
Seriösa vuxna ringer eller mejlar för mer information och bilder.
(Kan även tänka mig att låna ut honom under längre tid)
0280/60125 eller 0768/388559 Marlene Eller 0706815365 (Irene)
Han står i Malung, (Dalarna)

Vad har hänt me honom i körningen?
undrar samma som #2

Det jag har hört av ägaren innan är att han var med om en skenolycka. Ingen av oss har riktigt tagit oss för att köra honom sen dess. Vet inte heller riktigt om någon satt för vagnen över huvudtaget efter det.
Någon som är intresserad av denna charmknutt?
Hur stor är han? :)

Oooh, låter bra!! :) Känner en tjej som letar häst, ska höra med henne om detta kan vara något.. :) Exakt ålder vore bra att veta!! =)
Skulle man haft råd skulle han vart bra till mig ^^' haha synd att pengar alltid ska vara bekymret

hur gammal e sötingen :)?

Han är född 1991, alltså 17 år iår. Men åldern är inga problem för denna herren! Ni kan ringa till mig 0768388559 för mer info eller PM.a
Om han är triangelmärkt får han inte gå klubbtävlingar!

#11 Det får dom.

# De får gå klubbtävlingar så länge det bara är klubbtävlingar, det vill säga "polluxhoppning", ja ni vet.
Det jag kan säga om denna herre är att det är en perfekt läromästare som kan väldigt mycket!

Putt*
#11 Hästar får tävla även dom är T-märkta, det beror juh dock på varför hästen är t-märkt :D
Kan tacka nej, kom på att jag är för lång (ska träna hästen också :)).. ^^
åh jag är så sugen på grabben, måste jag ju erkänna att jag är för gammal för att tävla lr nja med ponny så det e inte därför jag är intresserad, utan jag vill ha någon att rida på något som är lagom för mig å då är det ju d-ponny 156 är jag 50kg å han var ju lite grövre. Kan man låna honom? Måste hör med mannen om detta eftersom jag redan har 2 russ så jag tror han går imot detta med ytligare en till det kostar ju lite att ha häst :P men lite kel å prat så brukar det ju hjälpa lite ;) Han fanns i dalarna med lite å åka östergötlands mitt bor ju jag :). Har en tom box här stor å fin så plats finns ju…. återkommer när jag pratat med han lite :)