ÅNGEST
Har fått erbjudande om att köpa Bus kärlek. Ägaren frågade om inte jag kunde ta honom, han verkar verkligen vilja att jag tar honom. Jag sa att jag ska kolla upp det, skulle gärna ta honom (är lite smått förälskad jag me). Jag vet ju innerst inne att jag egentligen inte kan, men ändå.
Han är ett varmblod som fortf får tävla, så chansen att han kanske springer in lite finns. Är riden i monté. Har funderat lite på om man kanske kan ställa en av hästarna på ett lite billigare ställe. Usch, jag vet inte alls hur jag ska göra. Dela honom med någon? Många frågor går runt i huvudet nu. Någon annan här som kanske kan vara intresserad om jag väljer att inte ta honom?
du skulle inte kunna dela honom då? Eller hitta en delfodervärd eller så..

Det har jag funderat på, men jag måste ju iaf tänka på det ekonomiska i första hand. Det blir ju lite som ska ut varje månad o sen om det händer något. Men går det att lösa så vore det bara kul o det finns ju en chans att han kan försörja sig själv i tre år till…

Försök leta upp Camilla som bor där på gården. Hon har tagit licens för att tävla stor häst trav. Hon och hennes pappa kan vara intresserad av köp eller kanske delägare med dig. Jag har inte pratat med henne på ett tag men man vet ju aldrig…..
Camilla har bla ett russ som heter Annie där. Hon har hästen i lilla stallet. Du kan ju inte få mer än ett nej. Säg att det är jag som har rekomenderat henne så vet hon.

Vet vem det är, vi rider för samma tränare i western.

Va! Har Camilla börjat rida, på vilken häst då?

Ja, hon rider på någon typ av kallblod, en import. Noelle? el likn.

#0 ska du träna själv? har du licens för det? att sätta en häst i träning hos någon är inte billigt. chansen att dne springer in större summor är nog inte så stor.
om du kan få hjälp av de personer som gejsa skriver om så är det en sak. men du ska inte räkna med att hästen betalar sig själv..
men fina var dom tillsammans ivf… :D

Har inte räknat med att han betalar sig själv. O tar jag hjälp av tränare så är det han som tränar hästen idag. Men troligast är att jag inte tar honom, med tanke på alla utgifter som blir. Man måste ju ändå tänka på situationen som den är nu o inte på ifall att.

Ok! Då är det väl nordisen eller vad det nu var som hon och hennes pappa köpte. Visste inte att dom hade den kvar faktist.
Men fråga henne. Du kan ju inte få mer än nej.