Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: boktipsfilmtips
Läst 1292 ggr
Cilla89a
0

DREAMER *film*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

denna klår ALLT! den är så mycket bättre än "mannan som kunde tala med hästar" "svarta hingsten" "seabisciut" "black beauty" och alla dem klassikerna!

den är underbar! något overklig, men fullständigt fantastisk! helt ärligt är den nog den bästa film jag någonsin sett :)

NI MÅSTE SE DEN! :D

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Believer
0

Vad handlar den om då? Är den ny?

linasvovvar
0

Den är sjukt bra !!!

Cilla89a
0

#1 man kan inte riktigt beskriva den, för den blir bara dumförklarad då.. jag själv trodde det var en sån vanlig töntig hästfilm när jag läste om den! men när jag såg den, guuuud, så fin.. den är verkligen helst sjukt bäst!

#2 jaa, visst är den :D så himmla fin, och den lilla flickan är ju bara så söt :D

Ledin
0

åh den måste man ju se, den flickan är ju så bra skådis oxå fast hon är så ung. ska säga till mannen att han ska ladda hem den :)

tezzie
0

Nu har jag laddat hem den, sambon blir nog lycklig över kvällens film *haha*

*** Kärleken övervinner allt ***

Anna
0

Jag tycker faktiskt inte den var så bra. Lite långtråkig. Fast skådespelarna är det inget fel på!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[slo]
0

Hah, Kurt Russel kan jag bara se som kallblodig mördare… Men den kanske är värd ett försök :)

Velepa
0

den ska ja se. bättre än black beauty? såg den häromdagen och bara grät mej genom filmen, så bra..!

Josefinee
0

Jag har vart jättedålig på att se hästfilmer, måste verkligen göra det!

Cilla89a
0

#8 3 miljoner ggr bättre än black beauty :)

Marija
0

Seabiscuit är ju bara för härlig!

Måste nog ta och se lite mer hästfilmer jag med. Frågan är bara vem som vill titta med mej 8D

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

bubbelbubbel
0

#7, han var faktiskt ganska bra som hästgubbe också :)

stängde av filmen för ungefär 3 min sen, den var bra, men den slutade lite plötsligt, hade velat ha lite mer efteråt också.
men den var väl bra, inte direkt den bästa jag sett, men helt ok.

Alexandra13
0

Håller med! :D Skitbra film!

Velepa
0

Jag tycker black beauty va bättre :) men den va ok, trist slut..