OT Alla hjärtans dag

På alla hjärtansdag har jag haft Peppe i 4 år… :')
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Kan ju skriva oxå .. Gör väl inget speciellt. Men mamma kommer alltid hem med choklad eller gele hjärtan och sen är vi lite extra snälla mot varandra.. Har typ alltid lyckats gjort slut m pojkvännen innan eller blivit tillsammans m nån efter.. Hehe så har inte haft problem m att behöva komma på present osv men det har jag iår.. Vill ha tips = )

Inget extra på den dagen alls. Det är bara ett kommersiellt påhitt igen för att få folk att spendera extra pengar ;)
Inget extra den dagen..pysslar m barnen på fsk lite hjärtanskort o så inget märkvärdigt!
Har inga pengar för tillfället ._. Brukar annars ge bort små presenter och godis ^^ .
Men ska iaf göra kort åsådär… skämma bort kaninerna, katterna å vovven lite extra :) Annars brukar vi inte göra något extra på alla hjärtans dag.
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

Brukar vell mysa me familjen och äta choklad och gelehjärtat :)

Inte något speciellt faktist.

Vårt byta-present-med-älskling-humör är sällan på topp när Alla hjärtans dag kommer. Efter julafton, bådas födelsedagar, namnsdag och i måndags årsdag så är liksom kvoten fylld.
Men däremot brukar jag köpa något till mina systrar för att visa att jag tycker om dem. Vet inte om det blir nåt i år, beror på hur snälla dom är ^^
En dag som alla andra för min del
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

hehe Jag ska då fira min födelsedag :)

Inget speciellt, brukar få en ros o choklad av mammi :)
är 1 år sedan farfar begravdes då ..

Inget speciellt, brukar få lite geléhjärtan av mamma :)

köper blommor till min sambo. har bråkat en del sista tiden så jag känner jag behöver vara lite snäll.
men jag lär itne få ngt som vanligt..

Vi firar inte direkt, men jag köper blommor och lite gelehjärtan till min man, han friade förra året på alla hjärtans dag =0)
Har en kompis jag alltid får jättesöta saker av så henne får jag väl hitta på något till !!

så mkt extra blir det nog inte.
Vi är väl lite extra snälla mot varann hehe

Jag hatar alla Hjärtans Dag…
Men, Casanova får väl en stor puss på mulen och en morot ^^

jag jobbar hela torsdagen(21), men kanske köper nån blomma på vägen hem. fick ju faktikst superfina blommor utav sambon för nån dag sen, så det känns som om det är min tur..

För mig är alla dagar alla hjärtans dag
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst