Benskydd
Ska till hööks snart och vill ha tips på vilka där ni tycker e bra kvalite på och snygga.
Skicka med en bild så jag vet =)
Tack, kram elin
/Elin
Neopren , såna har syrran på ottino. har ingen bild så jag bollar över det till believer som är bra på att hitta såna bilder. hon har likadana! dom är skitbra.
hmm, vad kostar dom?
Tänkte så kanske jag kan leta lite själv?
/Elin
-Jag har inga benskydd men tycker dock att dem i läder ser snygga ut… I dyraste laget bara!
mandysan : visst e dom snygga?
Kolla på dom också.
/Elin
japp! supersöta! Annars är ju dom här ljusblå skydden fina.. Som tyvärr bara finns i ponny och shetland storlek =/

elin - 275 kr paret kostar dom. sök på artikelnumret : 610329
aah där kom det malin :D jag visste väl att du skulle hitta. he he. dom är fina, o lätta o hålla rena o använda också. köp köp köp :D

aaah dom e jättebra, just för att dom e heltäckande o även täcker kotan. hade ingen bild, men sök på artikelnumret så kommer dom upp =P
dom ser kanon ut! =D
Meen.. när man rider ut o så i snö,regn,vattenpölar m.m
Då är dom ju inte lika bra =/
/Elin

det har jag inte testat så det vet jag inte hehe.
jooo .. dom funkar lika bra! dom tål vatten o sånt. det är bara skölja av sen så är dom klara till nästa dag. syrran har haft såna skitlänge , till sina hästar.
#6: men hur vet man egentligen vilken storlek hästen har? 
tror inte det finns så många storlekar att välja mellan. ponny o full kan jag tänka mig. kanske nåt mittemellan.

dom finns i S, M, L o XL. dom kanske finns i XS oxå. Jag har M till lucky. S är väl antagligen till ponny, XS till små ponnier, L till stora hästar o XL till riktigt stora hästar hehe
ottino har dom största. fast dom är ändå rätt tighta. fast han är ju en elefant också

det lättaste är ju att försöka låna ett par från ngn man känner o se om de passar så man vet vad man ska gå efter.
man får ta hem o prova om man har nå lakan eller nåt liknande under, sen är det bara o byta om de inte passar.

eller så mäter du hästens ben o sen äveni affären på skydden =D
Till er som har Neopren benskydden:
Kan man ha dom både fram o bak?
Hur länge håller dom?
Nisse har M i dom benskydden hon har nu, tror ni de e samma i dessa?
/Elin