Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 950 ggr
Maja
0

Istölt, Uppsala

Kom till Uppsala den 23/3 - det bjuds på www.nattfari.com/istolt/ " rel="noopener noreferrer" target="_blank">istölt på Studenternas IP!! =)

Jag ska dit - ska du? :)

Romana_12
0

Kanske :]

Hannapanna
0

Skulle va kul att se.. min reaktion va, hoppas de finns is.. men jag ångrade mig nrä jag såg vart de va ;)

gejsa
0

ha, finns väl ingen is då? Eller är det konstgjord is? Har inte kollat på länken därav frågan.

Maja
0

#2 - Hihi.. Ja, ute på sjön vågar vi inte vara.. ;)

#3 - Det är på Studenternas IP, en idrottsanläggning med konstgjord is.. :)

Hannapanna
0

"4 Nej fy, inte på nån sjö! ;)

Maja
0

#5 - Det har hänt förut.. ;)

Hannapanna
0

#6  Jo jag har nog sett, men jag tycker de är läskigt ;) Jag tycker INTE om IS, alltså IS på sjöar och sånt.. ;)

Maja
0

#7 - Nä, det är sant.. :P Is passar bäst i ett glas med läsk.. :P

Hannapanna
0

#8 EXAKT min mening! Cool Och de är ännu mer min mening nu när jag är gravid.. jag är beroende av IS i allt kallt jag dricker… ( och popcorn är bra gott och nödvändigt!)

Maja
0

Is i te också kanske? ;) Hihi, jamen, frossa i dig godsaker nu!! :D

Hannapanna
0

#10 Hm.. inte i te.. Jaaaa men popcorn är väl bättre än många andra saker man kan få nojja på! :D Jag frossar för allt jag är värd! ;)

Maja
0

#11 - Is-te är inte så dumt. ;) Hihi.. :P Min syrra var så sjukt sugen på saltgurka när hon var gravid av någon anledning.. XD Bättre med popcorn då.. ;)

Storvreten
0

Jag ska dit :) Är det någon som ska tävla där? :) Ska nämligen ta kort! (:

pippa__
0

Shit va kul det hade varit att sej! :D

#2 HAHAHA

Mangis
0

Coolt! Om jag bodde kvar i Uppsala så. Men min kompis ska säkert dit, hon har "sin" häst hos Helen.

Alex
0

Hmm.. Skulle kanske ta och hälsa på dig en sväng då, Maja… Såg att Hrafnfaxi ska vara med.. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Martiinah
0

jag ska definitivt dit, får se om man känner nån som tävlar då :)

RubHel
0

Jag ska nog ta mig dit! :)