Istölt, Uppsala
Kom till Uppsala den 23/3 - det bjuds på www.nattfari.com/istolt/ " rel="noopener noreferrer" target="_blank">istölt på Studenternas IP!! =)
Jag ska dit - ska du? :)

Kanske :]
Skulle va kul att se.. min reaktion va, hoppas de finns is.. men jag ångrade mig nrä jag såg vart de va ;)

ha, finns väl ingen is då? Eller är det konstgjord is? Har inte kollat på länken därav frågan.
#2 - Hihi.. Ja, ute på sjön vågar vi inte vara.. ;)
#3 - Det är på Studenternas IP, en idrottsanläggning med konstgjord is.. :)
"4 Nej fy, inte på nån sjö! ;)
#5 - Det har hänt förut.. ;)
#6 Jo jag har nog sett, men jag tycker de är läskigt ;) Jag tycker INTE om IS, alltså IS på sjöar och sånt.. ;)
#7 - Nä, det är sant.. :P Is passar bäst i ett glas med läsk.. :P
#8 EXAKT min mening!
Och de är ännu mer min mening nu när jag är gravid.. jag är beroende av IS i allt kallt jag dricker… ( och popcorn är bra gott och nödvändigt!)
Is i te också kanske? ;) Hihi, jamen, frossa i dig godsaker nu!! :D
#10 Hm.. inte i te.. Jaaaa men popcorn är väl bättre än många andra saker man kan få nojja på! :D Jag frossar för allt jag är värd! ;)
#11 - Is-te är inte så dumt. ;) Hihi.. :P Min syrra var så sjukt sugen på saltgurka när hon var gravid av någon anledning.. XD Bättre med popcorn då.. ;)
Jag ska dit :) Är det någon som ska tävla där? :) Ska nämligen ta kort! (:

Shit va kul det hade varit att sej! :D
#2 HAHAHA

Coolt! Om jag bodde kvar i Uppsala så. Men min kompis ska säkert dit, hon har "sin" häst hos Helen.
Hmm.. Skulle kanske ta och hälsa på dig en sväng då, Maja… Såg att Hrafnfaxi ska vara med.. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

jag ska definitivt dit, får se om man känner nån som tävlar då :)
Jag ska nog ta mig dit! :)