Galen kinesisk cirkus
Här är artikeln från GT från i lördags….
Niu har människosläktet gått ytterligare ett steg lägre ner på idiotstegen….
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
ja jag läste de där.. Kineser verkar ha taopat fotfästet.
Vi var ju på Zoo när vi var i Kina, Guangzhou zoo och dom har en massa vita tigrar som dom har show med.. och det dom gör är inget trevligt att se, men kineserna som va där för att titta jublade som sjutton. Sen hade dom alltså björnar och sånt som cyklade och höll på.. Sånt man tror man bara ser på tv.. va INGEN rolig show kan kan säga.. ska se om jag hittar bilder..

Vad är det för fel på dessa människor?? Ingen respekt alls för djur. Jävla pack

Ush och fy :'/ Blir förbannad på både artikeln och Hannapanna's bilder :( Vad tänker de folk som skapar sånna cirkusar?
Håller med #8. Man borde sätta upp lejonen på deras ryggar istället!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Ja, det är ren idioti och tyvärr finns det mycket, mycket värre saker i Kina som har med djur att göra, blir ledsen bara jag tänker på det.

jag kan itne förstå varför man öht går på dessa cirkusar o bidrar till deras inkomst. förlåt hanna, men jag tycker inte om cirkusar.

ucsh usch usch, asså ursäkta men VA F*AN TÄNKER FOLK MED EGENTLIGEN!?? jag blir så arg! helt otroligt hemskt!
*Fäller en tår för alla de djuren som är involverade*

Det där är väl eg inte så farligt om man ska jämföra med hundslakten i Kina. Det är mycket värre.
Men dom slänger ju även in levande djur såsom får och lamm och ibland en ko om publiken vill betala. Till lejonen alltså och det är ju djurplågeri som heter duga. Iaf för kon. Men fåret eller lammet dör inom några sekunder tack vare alla lejonen. Men en ko kan ju ha en kvarts dödskamp innan den får slippa lida.
Hundarna däremot kan leva länge när dom tex är skinnflådda.
#9 förstår inte där.. Det är ju inte lejonen som hoppar upp för de vill utan de blir tvingade. De ska stå " Man borde sätta lejon å hästar på MÄNNISKORNA som gör dettas ryggar "
#14 Du missförstod mej, vart lite luddigt där.
Menade att förstås människornas ryggar.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Människan visar sitt rätta "jag" utnyttjar den som inte kan försvara sej…*suck*
listte: Detta va på ett Zoo och de va en tigershow som man fick gå på utan att betala igen alltså så däröfr gick vi. Men som sagt så va jag inte alls glad när jag gick därifrån tillskillnad från alla kineser….