Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1783 ggr
Linaah
0

Vad har du i din ryktlåda?

Vad har du i din ryktlåda?

Själv har jag; ansiktsborste, hovkrats, liten handduk, sax, svampar, svettskrapa, ryktborste, ryktskrapa, ryktsten, mankam, piggborste, rotviska, mjuk borste, Ekol-olja och snoddar! Flört

Hah XD

lisette
0

borstar… ;)

Mixie
0

Vilken ryktlåda?? Dom går ju bara sönder :P Har en påse med lite krimskrams i :)

//Mickan

Klasson
0

Oj du bra fråga.. I min ryktbox så har jag!

Pälsglans, gräsborttagare, pannborste, hovborste, 2hovkratsar en med borste bak å en utan, sax, svamp, svettskrapa, ryktborste, ryktskrapa, ryktsten, massageborste, piggborste, rotborste, Man/svansborste, pensel, putsvante i fårskinn.Karledsalva.. Sen har jag säkert tusen saker till i den Räcka ut tungan

joytick
0

I min hink har jag borstar, hovkrats, man & svansborste, ryktsten :)

#3 Får jag fråga vad en gräsborttagare är xD?

Mangis
0

Jag har en väska med borstar, gummiskrapa, sadeltvål (vad gör den där egentligen?), hovkratsar (man tappar ju alltid bort dem), handdukar, termometer, Helosan, liniment, massageolja, hästgodis, grimmor och ett dressyrspö. Men hade vi inte en sådan här tråd nyss? *förvirrad*

[slo]
0

#5 Jo det tror jag bestämt vi hade ;)

Jag har iaf två hårda rotviskor, två piggborstar, en stålkam, pälsglans, tjärsalva, helosan, arnikagel, två hovkratsar, två ryktskrapor, en ryktborste och en mjuk borste. Fråga mig inte varför det har blivit två av nästan allt… :)

Mangis
0

Jag hittade tråden! Fast inte när jag sökte på "ryktlåda" mystiskt nog, utan på "rykt"…

Klasson
0

#4, Kom inte på va de hette haha… Det är en spray som du spreyar på typ gräsfläckar å gnussar lite tvättar bort,.. å så är fläcken borta =)

Toppen när man har skimmel

Zahara
0

Jag har ingen ryktlåda…jag har en rycktväska :) till Dionne har jag hårdryktborste en ryktborste med koppartråd i och en mjuk för sista putts en vanlig rotviska en kortare hovkratts sax hårborste man&svansspray,ryktskrapa

Zara-ryktborste,rotviska hovkratts sax,ryktskrapa lerskrapa

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

[slo]
0

#9 Koppartråd? Vad är det bra för? :)

Zahara
0

#10 (tror det är koppar, någon metall e det) Den fungerar så att du borstar bort leran sen drar du över med rotviskan och får bort det "synliga smuttset" sen tar du den med Mettaltråd. Tråden drar upp sand grus löshud och dyl från skinnet och upp ur pälsen, dvs smutt som vanliga borstar ej kommer åt! Kanon bra och md gott rsultat! har varanan rad vanlig borst och varannan mtaltråd! ska se om jag kan ta bild på dn i kväll! Och min hst älskar den borstn! den är mjuk trotts metalltråden och det verkar som att den "borstr" rätt för hästen med! dock tar jag den nte på benen, där kör jag alltid mjuka borstar! men jag rekomenderar denna ! super bra! och superbra resultat!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

lisette
0

vad har du hittat en sån?

Believer
0

massa borstar, hovkratsar, pälsglans, sax och snoddar.

Canonball
0

Rotviska, rotborste, ryktborste, ryktskrapa, ryktsten, gummiskrapa, massageborstar, hovkratsar, sämskinn (dock inte äkta), barnolja till man o svans, piggborstar, snoddar, band och rosetter.

Ledin
0

har ingen rycktlåda :) har en kista som jag har alla borstar mm i.

greymoon01
0

Piggborstar, rotviska, ansiksborste, svettskrapa, mankam, massageborste, mjuk borste, ryktborste termometer hovkratsar, sax, mjukgörande sårsalva, gummiband, hovsalva, man & svansspray, broddar, rosetter, svampar, handduk.. och typ massa mer :P =)