otur,inte om hästar
hur kommer det sig att jag har så mycket otur just nu…hmm blir tokig snart!!inge kul längre.jag kan räkna upp några saker.först gick bilen sönder,sen krånglar det med semesterersättning som jag inte får ut…sen dog morfar,skulle köpa hus och allt skulle vara färdigt med det den 3 juli,.ville köpa mark till huset,det var nästan färdigt o allt var nästan vårat,sen kom det en o bjöd högre så det blev ingen mark,o nu så blir aldrig pappren på huset färdiga…….vi hade tänkt att flytta dit den sista augusti men det går ju inte nu….o nu så¨kom lönen in på kontot men jag kan inte ta ut den….är detta nå konstigt eller??det är flera grejer till som jag inte skrivit upp..ja som sagt jag blir TOKIG snart.

Så, är det för mig just nu också, som min dotter sa det är som att leva i en dålig såpa
ja det är hemskt egentligen,men helt otroligt att man kan ha så mycket otur.bara hoppas att det snart går över för oss som bär på¨denna jädra oturen

Vi kan ta varandra i hand. Men någon gång måste det bli bättre.
Säger bara att efter denna filosofi lever jag:
Mina vänner säger:
-Le och var glad ty nu kan inget bli värre.
Och jag log och var glad, likförbannat blev det värre.
(men någon gång så måste det vända) ;-)
Kram på alla mina medsystrar i olyckskorps föreningen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag hade ett olycksår förra året. Då dog det både kompisar och många av mina djur. Den nya lagen kom till för inackorderingar så jag var tvungen för att vara laglydig säga upp 2 st osv osv…..Inte alls roligt. I år går det rätt så ok med allt. Vi har ju börjat att rida in våra två unghästar en ny inackordering kom i måndags efter att en sålde sin häst i maj månad. Så nu är vi fulltaliga igen.
jag o syrran brukar säga att har vi tur med en grej så är det bara o vänta på tio otur direkt.. när det blir otur så börjar vi fundera på vad som gick rätt. alltid samma sak. vi är riktigt olycksdrabbade i denna familj.

åååh nej. men elina, hur ska jag nu våga bo med er. tänk om ni krasschar en spegel över mig. muahahahaha
Ingen risk. vi har inga prylar. hahahah.
men jag kanske limma ditt öga

aaaahahahahaa. även om du nu skulle lyckas så kommer det inte ens va hälften så roligt som ditt öga. hahaha
hahaha. för alla som undrar så kan jag berätta att jag limmade ihop mitt öga, fråga inte varför, jag är cp jag vet. den enda som gjort det i hela eskilstuna, dom på akuten visste inte vad dom skulle göra med mig så dom klippte bort alla mina ögonfransar o lite hud. hahahaha.

Oh fy fasiken vad farligt! Du kunde ju ha skadat ögat ju.

#4 hur väljer man vilka inackoderingar man vill ha kvar?

men en olycka kommer sällan ensam. en månad hände det tre hemska saker för mig.
vi hade inbrott, både min brorson och min farfar hamnade på sjukhus. exakt en månd senare dog min farfar.

Hur man väljer? Ja, jag brukar ta dom som kom sist. Eller om det är någon som är dålig på att tex betala hyran bl a.
ah du gejsa, jag är cp. det va lösnagellim (läs: den värsta sortens superlim) som jag stirra in i o sprutade rätt i ögat. dom sa att jag borde blivit blind, men fick bara en repa på hornhinnan så jag ser ett streck om jag kollar i ljuset. man måste testa allt ;P

Ha, ha du är verkligen rolig du. Först el och nu lim i ögat. Jag törs nog inte ens träffa dig på stan ju.

du borde kanske söka hjälp hjullan? ;)

Ha, ha ja det borde hon nog göra. hi hi hon verkar farlig både för sig själv och andra ju.

främst för sig själv.. :D

Helt klart! 
HAHAHAHA. ingen kan hjälpa mig! bäst o hålla sig undan, jag drar med mig andra i fallet.

jooo tack jag vet muahahaha

jag o bettan e väl levande bevis för det ? =P

Att ni törs träffa henne är en gåta. 
gejsa, du skulle ju sticka :D
dom kan inte låta bli, för jag är så himla gullig trots att jag är ett cpbarn

eller så har du hypnotiserat dom?

Ja, jag ska göra det nu………………..nu stänger jag av knappen….ett………….två…………och………….tr…………………………………………………………………….e
jag har den effekten på folk ;P det är mina tindrande ögon som får folk att hamna i trans.dom inser att livet är för kort för misstag så dom följer mig istället.

jaha så då dör dom på kuppen istället då? eller blir blinda för resten av livet när du intalat dom att det där som är så kletigt o luktar äckligt är ny eyeliner… ;)
nu ska jag med nutta… hej på er
hahaha. nee dom lever än idag :D tills vidare

Hi, hi du är verkligen skojig hjullan. Var får du allt ifrån? Tills vidare….
hahaha! ah jag förstår det inte själv, jag är så rolig. men kittlar man sig själv samtidigt som man läser så verkar jag ännu roligare.

Fy fan du blir värre och värre. Herregud vad du hittar på hela tiden. Jag sitter här och småfnittrar åt dig nästan jämt ju. Snart undrar dom här hemma vad jag håller på med. 
hahaha , säg att du kittlar dig själv, o tipsa dom också så kan hela familjen sitta i en ring o vara fnittriga.

*Asg* Den här tråden gav en hel del goda skratt. hihi
Ni är inte rumsrena någon av er. så det så. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha hjullan, så jäävla cool e du!
/Elin