Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttävlingar
Läst 464 ggr
Klasselover
0

Hopptävling i Heda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejhej :) Idag var jag på min första hopptävling som jag fotade på, och inte red :) Följde med en kompis när hon tävlade med sina C-ponnyer. Jag undrar nu om det var någon som var där, och vill ha bilder? Har nämligen tagit ca 150 bilder under dagen. Fotade i Lätt D för B, C och D-ponny, och Lätt C för B och C-ponny. Fotade inte alla ekipage, men några. Har tyvärr inte namn på ryttare/häst, så ni får förklara vad ni hade för kläder, hur hästen ser ut, utrustning och så, så ska jag försöka luska fram lite bilder! Dom är gratis, men min logga är på. Det blev inte så jättebra bilder pga dåligt ljus i ridhuset, men många fina på framridningen!

Mvh Tove

På bilden; Mikaela Ahlenbäck (min kompis) med Spirit, som tyvärr blev utvägrade :/

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

Putt :) Har fått lite hjälp med namn nu också :P

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Ellsa
0

Första är lite tidigt i språnget och den andra är bra, men hästbilder gör sig bättre utan blixt!

Klasselover
0

Jo, jag vet :P Du har nog läst min tråd på hästfoto att min kamera typ är trasig?

Ellsa
0

#3 Jaså var det du! :)

Klasselover
0

#4 - Jupp.. Alla bilder blev kolsvara utan blixt, så tyvärr var jag tvungen att använda den :/

Klasselover
0

Har lagt ut lite fler bilder på min bilddagbok, ifall nån vill se ;)