våår :D *bildbomb*
haha, har vatt så härligt väder i helgen :) i solen har det säkert varit uppåt +10 så idag tog jag av hästarna täckena! och gissa om dem gillade det! Efter varit påklädda 24/7 i flera månader :)
Schrek var ju bara bäst, han blev helt förvånad, vände sig om och luktade och tittade på sig själv ;) Han såg helt snopen ut ;) Sen var det rullningar och full rulle ;)
Kolla min bdb där ligger alla bilderna..
www.bilddagboken.se sök på ceciliaandersen, lösenet är jappsi, klicka sedan på 10 feb :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
jag addade dej! :) hoppas de va ok..? Jahaja är jag.

#1 jadå, jag accepterade :)
ah ! Såg de nu! =)
Så sött :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Åå, vilka härliga bilder :) Längtar tills jag kan ta av täcket på Heeman också! Men här i stockholm ser det ut som att vi får vänta ett tag till, runt 3 grader, mulet och regn har vi haft idag..

Jag kommer inte in. Får felaktigt lösenord hela tiden.

#7 men du kan inte logga in på min sida, sök på ceciliaandersen i det högra härnet och sedan klickar du på mitt namn när dte kommit upp och då står det att du ska fylla i ett gästlösen som är jappsi..
#8 skåne bor jag i :)

Nu kom jag in. hihi gjorde fel tydligen. Har aldrig varit på denna sida. Fina vårbilder med ystra hästar. :)

ååh.. :/ vill å ha vår! här är de värsta snöblasket nu.. på tisdag när de ska tävlas så ska det va 10+ tydligen..
Förresten, lite vår är det nog endå påväg att bli.. för nu på kvällen när jag dikade en vattenränna i hagen så bara Forsade det vatten så otroligt mycket, säkert Flera liter i sekunden.. haha..