Tysk ridponny

på www.ostragard.com finns massa tyska ridponnyer som är till salu/sålda
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#3 #4 Vad vacker! :o
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#3 #4 gud vad vacker ponny.
#3 & #4 Snygg!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag tror Fairy är tysk ridponny: hem.passagen.se/edsbyns.rk Gå in på Våra hästar så finns hon där inne , hon heter Fair Month
#3#4 OMG! Den är inte till salu? (a)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
#1 Hon har grymt fina ponnyer där!
Kollat på en hel del, ngr har varit lite intressanta. Dock bor hon en bra bit bort :/
MVH

#3#4 Mycket vacker häst, men ryggen verkar omusklad? Mkt arab eller welsh i?
Jag red en välskolad tysk ridponny för 100 år sedan, jag var väl 15 eller så. Han hette Livius och jag hade hela hans härstamning nerskriven…

#11 de flesta ponnyer är trevliga dessutom =) och Charlotte är übertrevlig
#12. Jo väldigt omusklad, men fotona togs dagen efter/två dagar efter att han kom hit, ingen här hande ens hunnit testa att rida honom då så musklerna fattades redan när han kom hit :)
Har ingen aning om vilka raser det är i faktistk :$ Men gissar på mkt arab :)
#13 Okej! Hjälper du till där, eller hur känner du gården ellr hur man skall säga? x)
MVH
Nero ser trevlig ut. Fux <3 är ju så fin färg

#15 jag har varit där 3 ggr x 7 dagar= 21 dagar och känner typ 10-15 st som köpt ponnyer där, bl a 2 av mina kusiner
Förra vintern skulle jag haft hem ponnyn på bilden men vi hann inte få någon stallplats. Är jättekul att vara där, man får rida tills rumpan blöder
upp till 10 hästar om dagen
och för att inte sumpa tråden, ponnyn på mina bilder är en tysk ridponny
#15 Aha, vad roligt!!
Som sagt, verkar vara många trevliga pollar.. Får se om det blir något besök efter våren kanske :)
MVH
#16 Han är väldigt snäll också. Red honom ganska mycket förr, men rider de stora hästarna nu.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

har bara dåliga erfarenheter av östragården, fast har iofs bara sett fyra ponnyer därifrån. och hon verkar bry sig lite mer om pengar än ponnyernas bästa :p

#20 örk Monic har jag ridit. Kom inte alls överens med henne 
#21 det vet jag inte om jag håller med om. har ju iof bara varit med vid en bråkdel av köpen 

#22 Ja, min kompis (deras familj) köpte henne för att ägarna inte kom överens med henne. Och hon testar ryttarna otroligt mycket. Första gången min kompis red henne så stegrade hon sig m.m. Nu håller hon också på och bockar typ varje gång man rider.
oj, hon har inte ont eller nåt? låter inte så kul att hon bockar varje gång man rider.
Helena

Snygga!

#24 om jag inte minns helt tokigt så har hon förr haft ont i ryggen och lagt sig till med denna ovanan. hon har dock behandlats och har inte ont längre.