Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 553 ggr
hjullan
0

PANIK!!

(bara jag här)

Nu är det fan synd om mig ska ni veta! (förväntar mig en massa tröst o medlidande) skulle gå o lägga mig för en timme sen, bäddar ner mig, asskönt.. kudden lagom sval. förbereder mig för skön sömn. NE, då kollar jag upp o vad är det jag ser. en fet orange spindeljävel som stirrar ner på mig o är beredd att attackera! gaaah! så nu sitter jag här i min ensamhet o det kliar över hela kroppen, känns som att det är spindlar överallt. hjäälp!

Kiara
0

Stackare hoppas du sovit lite, synd att jag inte var där då hade jag kunnat plockat bort ditt lilla husdjurFlört

SarahPeace
0

*ryser*  Stakkars Deej !!! jag har typ fobi för spindlar (och ALLA småkryp) . ,

såg igår på tv att  varje dag du har på dig tex samma bh så blir det ungefär 1000 bakterier (lr vad man ska kalla det) …. jag hållde på att dö typ ^^, och sen visade dom hur dom såg ut, FY FAN !!!!! (det var på tv5) ….

Häromdagen när jag fyllde vatten ute i hagarna för hästarna så såg jag att en MASK kröp på min SKO !!!!!! jag skynnade mig och hämta en pinne och sen kasta jag in den till hönsen ^^, synd för masken , men han får skylla sig själv om han ska TAFFSA på min sko ^^, haah

lisette
0

*tröst* den var nog mer rädd för dig än du var för dom…

måste vara den sämsta trösten.. *fniss*

Eve
0

Usch.. Jag hade en grön spindel på moppen när jag skulle köra hem igår! Den var limegrön och gul!!!!

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Sussi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men den ville också mysa lite i sängen!Flört

Mamma var också i panik när hon hittade min Bettan på golvet när jag hade råkat glömma terrariet öppet, dessutom var jag på jobb då, nej så näsligt, för henne.

hjullan
0

#1. tack. men nee , jag somna sex, vaknade två timmar senare av mina mardrömmar.

#2. mm kvalster , skitläskigt att man har det på kroppen hela tiden. jag får också panik för daggmaskar. syrran fick bära hem mig en gång när det regnade ute o det krylla av maskar.

#3. Helvete heller! Den blängde ju på mig! sen jävlades den med att låtsas tappa taget med halva kroppen. då fick jag nog!

#5. jag vågar inte se din bild.

lisette
0

#5 en kompis itll mig har fakiskt en spindel som heter bubba i en vinkaraff. den är skitfin, som ett konstverk.

__iE
0

usch, dt är hemskt när man ser spindlar när man ska sova :S :/

en kompis till mig sa att dt va vetenskapligt bevisat att man sväljer ca 5 spindlar per år.. :/ urk!!

gejsa
0

Ha, ha det tror jag inte ett dugg på _iE.

__iE
0

inte jag heller, ^^
men dt va som hon sa, och jag hoppas att dt inte är sant ;D

hjullan
0

aah o sen får man i sig i snitt sju pubishår på pizzan o andas två liter anala gaser varje dag

Sussi
0

#11 Nice… NOT!

#6 Det är bara min fågelspindel Bettan på bilden, hon är ganska snäll att göras med.