Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 1347 ggr
mazze
0

Bilder på Bus =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon har nu gått 306 dygn idag.

mazze
0

igen

mazze
0

[Jennniie]
0

Shiiit vad stor hon är :)

mazze
0

;)

mazze
0

#3 Visst är hon, nu är det inte långt kvar ;)

Believer
0

Nu börjar det synas =)

lisette
0

haha vad göder du henne med? ;)

börjar du bil lite nervös?

mazze
0

Naturligtvis är man nervös men mest för fölningen och att det skulle komma ut en vanskapt, riktigt sjuk el död fölunge. Men levde gjorde den senast igår kväll iaf, hela magen gungade på Bus. Jag tycker att tiden har gått fort fram till 280 dygn. Nu när man verkligen räknar ner så står tiden still. Hoppas att vädret kan bli lite bättre bara så att hagarna kan få torka upp lite grann. Sa just så dagen innan artikeln kom ut på fölet som höll på att drunkna i gyttja. Nu har vi inte riktigt så dåliga hagar men torkar det inte ser det väl snart så ut.

Ledin
0

oh vilken mage hon har fått :) Gillar bild 4a för då ser man ju tjockis magen så bra hehe vad mysit snart kommer ett litet föl :)

hjullan1
0

fin hon är. när kommer fölet??

Cattiiis
0

Vilken fin liten tjockis :)

gejsa
0

Det var en stor mage. hihi

AusaBausa
0

åh så härligt med föl! Vad härligt tjock hon var! Visst är det skönt när man känner fölet sparkar där inne…

bell
0

Vad fina bilder Glad lycka till med den lilla.

Mangis
0

Härliga bilder! Vad har du önskat för kön? Mangis prickade rätt båda gångerna… *ler*

Peppe
0

Hihi präktig mage =)

Vi kommer också få en fölis till vårat stall i vår! en shettis Cool fölar i april

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

mazze
0

Tack allesammans! Beräknad fölning är den 3 mars (330 dygn). Normal dräktighet är 320-365 dygn.

Jag har önskat mig ett sto men absolut viktigast är ett friskt och välskapt föl.