OT. Gjor bort mig idag
Jag måste skriva av mig, jag skäms fortfarande för det som hänt!
Jag har gjort bort mig idag i skolan! 
Alla åttorna skulle kolla på en film i Aulan (Vi har sex & samlevnadsvecka) och i mitten av filmen kom mamma hon ville ha hemnyckeln, Jag satt typ i mitten av platserna på raden jag satt på, hmm.. och först kom jag inte förbi mina klasskompisar, jag försökte trycka ut mig xD Eller hur man nu säger. Och jag såg att det var ett högt steg när jag skulle gå ner, men jag trodde inte det skulle vara SÅ högt, så såklart snubblade jag och det hörde en duns i hela Aulan
Och där låg jag på golvet och skämdes och skrattade.(Men det lät som om jag grät, men det gjorde jag inte) och som gräddet på moset satt han jag är kär i bakom den raden jag trillade ner från!
Jag fattar inte ens vad jag själv skriver, men jag hoppas att ni förstår ändå…
usch stackars dig! visst är det hemskt när man gör bort sig så men det händer alla o alla glömmer det snart jag lovar! Bäst o göra då är att bjuda på sig själv o säga ngt roligt o skämta bort det!

visst är det pinsamt. Men oj så kul man kan ha åt sig själv ett tag efteråt =)
Kommer ihåg en gång jag gjorde bort mig i skolan.
Tror jag gick i 7:an. Hade precis börjat på B-engelska, och kände knappt någon i gruppen. Det var mest dom "tuffa grabbara" som gick där. Lektionen började lida mot sitt slut och min fot började domna bort. Tillslut var hela benet bortdomnat. Så slutar lektionen, och jag kunde ju inte se dum ut och sitta kvar. Så jag reser mig upp, lyckas stödja på foten. Då slinter jag till lite men det gick bra. Tar ett par steg framåt och faller pladask på golvet. Haha. Tror aldrig jag skämts så mk. Men oj så kul det är så här i efterhand =)

sånt är skitkul i efterhand! kommer inte på ngt jag gjort nu men jag har gjort många små pinsamheterX)

första dagen i gymnasiet gick jag o trillade i en trappa framför alla i klassen. kändes bra.. ;S

Äsch det har dom snart glömt. :) Alla utom du.

Har redan glömt det! :P Men jag har ett stort blåmärke på ryggen som minne! haha xD
jag gör bort mig gämt o ständigt men de e ba o bjuda på sig själv ;)
/Elin