Ridtur i solskenet
Det är inte ofta solen tittar fram så jag passade på att ta en tur med Reddie nu när solen äntligen sken.
Reddie stod inne i skogen men kom i full fart då han såg mig komma gåendes i hagen.
Tänkte på alla leriga hagar då jag plumsade fram i djupsnön i hagen och längs vägen var träden fulla med snö.
Vintern är väldigt vacker - om det är snö vill säga.
Hur har ni det med vädret och ridning?
Här kommer lite bilder…

Åh vad mysigt….!
När vi hade 50cm snö här så var det så himla grått och kallt så det var lite obehagligt att rida, det hade varit mysigare om det varit sol. Erat väder ser ju perfekt ut! Nu har vi bara lera och regn här igen.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Vad mysigt! =D
Snö här också (bor i sollefteå, ångermanland), dock har det börjat smälta litet..
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

ser riktigt mysigt ut. Här är det tråkigt och lerigt. suck

Gud va avis jag blev med så mycket snö.
Här är det möjligtvis som lite gå och då, men nån snö har jag inte sett skymten av denna vinter *butter'

#10 Ja du Gejsa, det är mysigt ibland, men ni får ju vår mycket tidigare än oss och det är jag svis på :)
*** Kärleken övervinner allt ***

Ja, det är sant. Vi har sommar mycket tidigare än er. haha
Åh vad myys :)

Vad mysigt!:)
Hihi, jag ryser när jag ser snön.. :P Kallt!! Men fina bilder!! =)

åh vad fint :D här har vi haft 20-30cm snö, nu regnade det på natten.. så nu är de is på vägarna och slaskigt på många ställen, som i skogen :( men det är fint att rida och köra endå :)

#13 Japp det får ni, ni får även mygg, knott och broms tidigare än oss. För att inte tala om de underbara fästingarna som ni i södra sverige har ;)

#18# Nu är du tyst där uppe va! :( Inte ett ljud till.

Haha, försökte verkligen tänka ut allt negativt med sommaren :)

Ja, och det är väl det enda också. Men tyvärr nödvändigt ont för annars dör ju alla våra fåglar som lever på dom. :)
Jag kan säga en negativ sak. Den förbaskade värmeböljan som kan bli ibland. Den är jobbig. Då måste man vända på dygnet och ha hästarna inne på dagen osv. Själv orkar man bara sitta i skuggan.

marija och tezzie- ni bor ju inte så långt från mig. Jag håller till i Kramfors

#22 Härligt med fler från Västernorrland :) Trodde ett tag att jag var den enda *haha* Jag bor i Sundsvall!!
man kanske ska flyttat till norrland istälelt för blöta kladdiga skåne……
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

du bor väl inte i skåne lina??? ;)
hela skåne är inte blött kladdigt ;-P vi har torrt o fint i nordöstra skåne!

Åh va mysigt! Här är det lerigt och tråkgit :(
Men imon bär det iväg till Sälen för en hel vecka i snön :D