Heej ,idag ?
Heejheej ; D Vad har ni gjort idag då ? ; )
Själv så har jag varit med Erica ( hon heter Talismana här) , hennes pappa(tro jag att det var^^,) bor vid meej typ så vi bestämde att träffas, så ; D Så tack Ridsport iFokus för Kompis ; ) Vi har varit med mina hästar, mata en katt som ingen sköter…., och så har vi varit på en halv lång promenad och kikat på hästar ; D
Ha det bäst, Du som gillar häst ^^, MVH
Ja jag har varit med en Sara även känd som Peace:) .

Haha ; )

Haha ; )

Jag har jobbat…trist

har oxå jobbat… de timmarna kändes som 7,43 dygn långa.. *pust* ;)
Ursch .. =/ Vi har sommarlov ^^ Det är bra att vara ung ;)
Har jobbat, 8,25 timmar tror jag att jag fick ihop… Sen har jag varit o lasttränat pålle för första gången, tog väl 20-25 minuter eller nåt, sen stod han där inne. Jag är rätt nöjd, eftersom han tydligen var svårlastad senast enligt ägaren… Hur man nu lyckas få en femåring som åkt transport fyra-fem gånger att bli svårlastad 

Det är vad jag gjort jag har nästan bara
Det är så tomt…….efter barnens farfar
jobbat, och hämtat kompis inatt för resa till roskilde imorron.
ååh, kiara, jag tänker på dig/er. måste vara tomt och jobbigt..
först åkte jag in till stan med min kompis o var där några timmar, fikade o så:) sen åkte vi hem till henne, satt där en stund. sen skulle jkag åka in till stan o träffa några killar, men missade bussen. så jag fick lifta ist:P kom in till stan. var med dom en stund. sen skulle dom hem.. o nattbussarna går ju så extremt sällan. så det var en timme tills min buss gick, så det vara bara att gå hem.. kul? nej. tog ca 40 min=/ TRÅKIGT
idag åker jag till roskilde, så så kommer min dag se ut, leta tältplats, slå upp tält, och bara..vara..så skönt !

jaaha idag har man ju inte hunnit gjort så mkt hehe. var i stallet en sväng i morse och tittade till hästarna. nu tänkte jag ta mig en tupplur =P eller nee. våra bästa år börjar nu. ciao.
Det regnade och regnade hela dagen igår, pionerna la sig i regnet, hästarna såg ut som dränkta katter. Nicole tittade på mig som om hon ville säga :Nu matte fixar du bort det här blöta det är inte roligt längre! Så jag tog fram dammsugarn och avslutade dagen med att baka bullar. idag ser det ut som om det skulle vara uppehåll i alla fall!

Igår löshoppade vi alla 3 i paddocken, efter att stackars mamma gått med morfars stora röjsåg och trimmat bort allt gräset i paddocken, fattar inte vad det växer på bara 2 veckor som vi inte använt den.
Isa har aldrig löshoppat förut och det tog en stund innan hon fattade vad vi ville, men hon när hon väl kom på det så ville hon inte sluta. Hon var jätteduktig, hoppade 120 tillslut, tycker jag va bra när hon aldrig gjort det innan.KUL KUL. Snart ska jag sitta på och provhoppa också.
Idag, jobbat och sen drog jag och en jobbarkompis iväg till liseberg, spelar ingen roll att hon är gammal nog att va min mamma, vi är lika galna när det gäller sånt ändå :D

Fan vad kul slo att bara dra iväg så där till Liseberg. Har varit där en gång bara och längtar dit varje sommar. Men det blir aldrig att vi åker dit.
Vad kostar åkkortet i år? Inträde?
270 för åkband (fri åkning tills du avlider :)) och inträdet är nog 50 tror jag… Har gratiskort :D
Jag är där två gånger varje sommar ungefär och åker… Sen ramlar man oftast förbi några gånger till och glassar bara, ett HETT tips är att åka dit under julveckorna när dom har öppet, såå himla mysigt ;)

Julveckorna burrr. nej tack det är inget kul att sitta och åka en massa när det är snö och minusgrader. För jag ääääälskar att åka en massa. Gubben min blir åksjuk så han står och tittar på när jag och dottern åker och åker och åker och åker…………………………..
Nejnej, det är nästan inga attraktioner öppna då, utan bara julpyntat, bodar med smått och gott att köpa osv… Stämning :D
Jag älskar också att åka, satt i samma grej 4+4 gånger i sträck, snurrar som en tok å kunde knappt gå efteråt :P

Ok tur att jag inte åkte en jul då. För att titta på åkgrejorna vill jag inte. Isf vill jag åka mycket.
Vad då! Får man sitta kvar i vagnarna åk efter åk utan att gå ur och ställa sig i kön varje gång? Det måste man göra här i vår djurpark när man ska åka fler ggr fast man köpt åkband.
Nja, flörtade lite me tjejen som styrde och hon sa att om kön inte var så lång, så fick vi allt sitta kvar :D