hästundehållning?
Tänkte jag skulle göra lite reklam för bloggen, den uppdateras minst en till två gånger dagligen. Lite hästunderhållning hemma, i skolan, på jobbet? :p
finns på hemsidan www.arabianteam.se =)

Kul :) Tack, jag har verkligen letat efter hästbloggar…
Någon som känner till fler??
*** Kärleken övervinner allt ***
=D jag vet inte så många fler så det var därför jag startade upp min. Vill gärna göra den mer läsvärd, vad är roligt att läsa om? Bara som den är nu, en jättelång novell som aldrig tar slut eller lite mer om hästprylar, ditten och datten? Kom med förslag!

Åhh jag fattade inte att det var din blogg =) Supertrevlig blogg iaf, jag tycker den är kanon som den är, fast det blir ännu roligare med mera bilder =)
Nu får du inte sluta uppdatera för jag har hunnit länka den till mina hästtokiga vänner =)
Haha jag gillade inlägget "Mc Donalds" :D

Då passar jag på att göra reklam för en väns blogg.
http://eharstrom.blogspot.com/
Den är väldigt NH-inriktad men väldigt väldigt välgjord, med fina bilder och regelbundet uppdaterad =)
haha vad kul att ni gillar den! Självklart kommer det komma bilder regelbundet nu, för jag har precis lärt mig hur man mobil bloggar!!! =D jag har så stor skrivglädje så jag skulle kunna skriva 10 inlägg om dagen men då får man ju inget annat gjort :p
Blir ni fler läsare så skriver jag säkert ännu mera ;)
*putteputt*

10 inlägg om dagen låter kanon tycker jag =)
Otroligt fina hästar du har förresten!!

Neywas - Ha kvar bloggen precis som den är, den är så mycket "du" om du förstår vad jag menar…spontan och rolig :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.