Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 918 ggr
fisa-lisa
0

Löjligt men kul!!!!

Har lärt mammas gamle häst massa skit. Kolla in länken här så får ni se tramset!! HI HI , kommer en till sen!

http://www.youtube.com/watch?v=9_6Z_KgpMCs

fisa-lisa
0

Här är den andra… Ingen annan som har någon kul liten video på sin häst..

http://www.youtube.com/watch?v=jQ9YGPATzOk

IdaS-A
0

Vilken gullig pålle :)

LinaN
0

nyttig hjärgympa för hästen! fortsätt så! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

bebbe
0

Hej fisa_lisa, länge sen du var härGlad skojiga filmer

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Milli
0

vad gulligt :)

tänkte på Mirre när jag såg den andra filmen, hon skulle jämt pussas om man gjorde så.. (:

fisa-lisa
0

#4 Ja det har inte blivit så ofta av olika anledningar. Först fick vi ta bort min lilla Isa och då orkade jag inte tänka häst ett tag. Men var tvungen att ta nya friska tag då jag har kvar Isas föl (som då bara var 4 månader…. ) Sen fick jag Lyzter och nu har vi börjat komma underfund med varandra och hon börjar fylla ut lite av tomheten efter Isa.

Jag Hela den hästen är skojig faktiskt,, en busig lekfarbror i hagen trots att han är 22 är han den busigaste av dom. Han fick dessutom ta hand om Isas föl när hon blev moderslös och han tog sin roll på fullaste allvar… Han är en riktig goding.

gejsa
0

#6# Han är precis som min gamla gobban då. Han är 23 år och tar hand om alla unghästar som vi har haft här inklusive mina. Han pussa också så där när man säger till, fast med stängd mun. Eran ser mer ut som han vill bitas också ju. *fniss*

Ställ hästen i gången och lär han att tacka med framfoten. Det kan gobban göra. Ska pröva någon dag om vi kan filma det. Men å ena sidan vet jag inte hur man får in det på youtoube det fungerar inte för mig.

Canonball
0

Ruskit söt <3 Kyss

Lizzan
0

Söt :)

Cattiiis
0

Jätte söt :)

Marija
0

men gud vilken sötnos =)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

fisa-lisa
0

#6 Nej då, Nalle bits aldrig, han har bara fått lite fladdriga läppar på äldre dar ( 22 år). Han kan redan lyfta alla hovar på kommandot "upp" när vi ska kratsa. När lillebror ska kratsa hans hovar på orkar han inte hålla i Nalles stora ben så då viker Nalle upp en hov i taget från marken. Detta är verkligen en besynnerlig gammal man. Men han är sååååå go!!

Yessica
0

Guuh så söt! =) Vad kan han mera?

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

IdaS-A
0

#12 Vilken duktig häst! Och duktig du är som tränat honom till detta

jen
0

vad duktig han är.

fjordingen jag hade när jag var liten kunde tacka..

när han fick godis, så sa jag TACK, då höjde han upp högra benet..

(ungefär som vacker tass)

gejsa
0

#15# Så gör Gobban men min Gejsa bara står och glor. Hon fattar ingenting fast hon vill ha.

Kattapult
0

Gud så söt och duktig häst! Hur har du lärt honom de?

jen
0

#16 hehe, kanske orkar hon inte? ;)

gejsa
0

Nej, eller också vill hon inte. Hon vet att hon får något iaf. Envis som en fjording vet du. Ha ha

jen
0

#19 haha, hon vill ha godis ändå ;)

Fija
0

Så supersöt!

Jenneka kan buga och pussas =)

Fluum
0

söt :)

Hedman
0

sööta :D

Jag har också lärt min häst att pussas.

fisa-lisa
0

# 17 Jag har tränat honom lite varje dag i några dagar när vi tagit in dom för natten. Min Isa kunde buga som tack för godis, och så flemade hon när jag sa " får jag se då". Hoppas jag kan lära Lyzter nåt trams också. Men jag måste lära känna henne riktigt först så blir det lättare.

PimTheGreat
0

Skrattande…gud så charmigt!!!! En sån goding….