Din favoritbild
Vet inte om det finns en sådan här tråd? Kollade igenom lite snabbt men hittade inget. Hur som helst ska du lägga upp din favoritbild i den här tråden! Ska ha med hästar att göra, såklart.
Här är min favoritbild på Cola som är någon vecka gammal. Hon är svårfotad och brukar alltid vända bort huvudet, men den här bilden gillar jag. Helt okej skärpa, hon ser så otroligt söt ut och älskar solnedgången i bakgrunden.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Läcker bild, gillas!
Här är nog en utav mina måååånga favoriter… ;)
Welshmountain hingsten King galopperar i snön i februari 07. Han är 20 år med beter sig som 2. :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
fin bild ciss, men namnet stör jättemycket.
och attid, den lillen är ju för söt :D

2# Jag har hittat massor av mina bilder på stallet.se, ungefär 30-40 stycken på Cola och lika många på mina kaniner, marsvin och foton som jag tagit. Hellre att det stör än att folk snor mina bilder.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#3 Känner igen mig, min logga på bilderna blir bara större & större.. Har anmält över 100 bildstölder närmsta halvåret och vill inte tänka på hur många det finns som jag inte känner till.
Ingen mer som har någon favoritbild?
#2 tack =)
det kan jag visserligen förstå.

Denna är min absolut bästa… Just för att den betyder så mycket för mig..
#16 den e så fiin =)

#27 tycker mycket om din bild, hästen utstrålar styrka ochglans. Kanske bara skulle beskära den lite smått?

#30 Erkänn det var Bruce? 

haha nej faktiskt inte x)

#39 Ser ju himla mysigt ut :o

eve du har lagt in bilden 2ggr XD men fin e den iaf :D

Oroginalet till min Avatar förklarar varför bilden ser ut som den gör… Och det är en härlig bild! (Jag har inte knäppt den själv - är ju själv med på bilden - men har fullständiga rättigheter till den)
lina - hoppsan, såg det nu också ^^

#47 HAHAHA har alltid trott det var en fladdermus!!! hihi

#4 Jag har alltid trott att det var en kattunge ;b

#47, o jag har alltid trott det vart en apa elr ngt ^^ :$
#47 Jag trodde det var en fladdermus oO
Har inga bilder pådenna datorn :)(
Jag har ingen favoritbild :P

#57 hihi x)

Just nu är det väl denna som jag går runt och fjollar mig med. ^^
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Eftersom jag har otrligt många favoritbilder slänger jag in en till!
#62 Sjukt fin, men det visste du redan :D

Och den här är lite mysig också, tycker jag.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#78 Jag älskar den bilden, så vacker!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Tack :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#28 bilden ska inte beskäras! :P

#94 Den gillade jag!!!!!!!!
#96 TAKK :D han var så sjuk på den bilden också :( (dammallergi, hjärnbrist och så blev han sparkad i hagen :/)
#82, Så himla fin bild. Allt hör verkligen ihop. Synd bara med att låta honom somna in :/ Fast det kanske var hans tid också? aww. Det är så jäkla sorgligt när hästar måste somna in :/

:)
asså suger på att ta foto men tog den här från mobilen så den ble inte så snygg:p
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
#103 är din ponny tillsalu?

#106 han såldes dec 2005, råkar fortfarande kalla honom "min" ibland. Men han kommer säljas igen, antingen detta år eller nästa.. Letar du?
Ja, vi letar, men efter något avelssto som hoppat ca. 150-160 klasser eller så söker vi en ungponyn/unghäst på 2-3 år :) Har bara sett den ute på annons på hastnet.se trodde ja :) Skit fiN!

#10 vilket fint ljus o med skogen i bakgrunden !

Fin bild, Between! :)
/ Sara & Casper

#108, okej, när såg du den där? för han är inte tillsalu för tillfället, och jag hittade ingen annons på honom, och vi saluförde honom aldrig i tidningar el.dyl. :P folk ringde och ville ha honom innan han var till salu =)
#115 okej :D Det kanske var en tillsalu med samma copyright stämpel vöer sig bara ^^,

116 - Mycket möjligt! det är en känd fotograf =)
#118 Gillade jag absolut inte, det är väl p g a att man inte känner den perfekta samhörigheten mellan häst och ryttare. srry.

Jag håller med #120. Ingen harmoni… Men antar att det inte är drför du gillar den! =P
#122 Oj JÄÄKLAR!! Gick det bra då?
#123 Jadå hon trilla inte av en enda gång eller jo när dom välte "/ Det va lerigt
men det va inte samma tillfälle
Det ser riktigt läskigt ut! Nyfiken som man är, får man inte se hela filmen? 
#126 Haha jo det kan man men ja vet inte hur, ^^,
#127 Ladda upp på Youtube.com? :)
#128 vet inte hur man gör annars så kan du få den över msn :P
#129 va fin

Och tycker det var fint med skogen..
Han är så nygg!