Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 567 ggr
lisette
0

sommarlåtar

vilken låt är sommar för er? motivera!

för mig är det bryan adams - summer of 69. påminner så himla mkt om när det är tivoli och man åker karuseller… :D

elin
0

Gyllene tider - sommartider

Världens bästa sommarlåt.

/Elin

NinaToy
0

Robbie Williams - Angels.
Världens bästa låt. :P Passar i alla årstider! :D

Believer
0

Bonjovi - It's my life.

bubbelbubbel
0

billy joel - vienna.
tyvärr mest regn-minnen, men sommar.

MiaMaria
0

Gyllende Tider - Billy, vet inte varför men den har etsat sig fast. Tror jag fått det fårn HannaPanna =)

lisette
0

oh billy den är ju skitbra :D

Faxlin
0

En hel del av Gyllene tider låtana, sommartider, Billy och några fler. De ger sommarkänslor.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Gladunge
0

Då kommer jag med ngt annorlunda.. En låt jag inte lyssnat på tidigare.. Clubraiders - Move Your Hands Up. vet inte vad det annars skulle vara.. lyssnar inte på tidigare nämnda låtar, det blir mest rock och så..

gejsa
0

Ha, ha för mig är Sommar sommar sommar. En skitgammal låt från 60-70 talet någon gång.

bebbe
0

In the summertime med Mungo Jerry

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

MiaMaria
0

på tal om låtar, kanske inte sommar låtar direkt men bra e dom, helt klart värda att lyssna på

Lordi - Devil is a loser, äldre Lordi låt

Galaxy - I fell in love whit an angel

Christer Halvarsson - Friinga, jätte fin låt på jamska, lyssa o se om ni förstår =)

Hannapanna
0

MIa: Risken är rätt stor att Billy kommer från mig.. ;) Tror jag försökte rätt bra med att printa in Gyllene Tider i ditt huvud på den tiden! ;) *hihi*

RussPower
0

Gyllene Tider - Sommartider

elin
0

Blue lagoon _ break my stride (stavas?
Tycker jag e en sommarlåt också.. gammal jag vet, men vafan, sommarlåt som sommarlåt ;)

/Elin

Ooanna
0

Gyllene tider - sommartider

MiaMaria
0

Ja du Hanna det stämmer, även Boyzone o dom fasnade jag ju oxå för då… Vad kan det va 10 år sen?? =)

SarahPeace
0

Gyllene tider - sommartider här med ;) och ingen slår "idas sommarvisa" ; ) En klassiker : D

Talismana
0

Sommar tider hej hej sommar tider ;) Alltså Gyllene tider-sommartider.

gillar i vanliga fall inte gyllene tider, men den är verkligen bra :D

Believer
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åhh gyllene tider e ju grymma talismana =P

var på deras konsär här i e-tuna förr förra sommarn. Har nog aldrig upplevt något häftigare. Jag ryste i hela kroppen =P

bubbelbubbel
0

beliver, såg dom i norrköping, håller med, det var häftigt ! :)

Tinka
0

Går och fiskar med Gyllenetider.Den har några år på nacken, men går inte av gör hackor hehhe. Näe allvarligt den låten är sommar för mig, hör jag den på vintern så kan jag nästan känna lukten av sommar.

Believer
0

Eller juni, juli, augusti. den e oxå sommar =P