Matvanor?
Alltid är man så noga med att hästen ska få rätt saker i sig, exakt så mycket den behöver.. hur ser DINA matvanor ut egentligen?
Frösöker få ner mina matvanor på jorden, försöker äta nyttigare och så.. det funkar än så länge, jag sitter en en tallrik havregrynsgröt nu :)…

Är jag ledig så äter jag oftast bara frukost och middag och kanske någon frukt. Jobbar jag (på förskola) så äter man med barnen, frukost, lunch och mellanmål. Sedan middag med familjen då jag slutar.
Är väldigt slarvig med maten så jag måste ta vitamin/mineral tillskott för att få i mig allt som kroppen behöver.
Det hade jag också behövt.. Jag äter bara frukost och mellanmål oftast, nbär jag är ledig..
Iaf inte när jag e ledig, när jag e i skolan köper jag oftast ngn festis på första rasten som blir frukost.
Frukost e sådant man inte hinner med.
Lunch äter jag alltid. Viktigast målet på hela dan för mey. Äter jag inget då så orkar jag inte med dagen sen.
Efter skolan/eftermiddan dricker jag typ ba ngt o tar en frukt.
Sen på kvällen äter jag kvällsmat med familjen.
/Elin
Mår man bra så finns ju inte någon större anledning till att ändra sina matvanor. Frukosten är helig för mig, den hoppar jag aldrig över.

Frukost, eftermiddagslunch och kvällsmat.

Mina matvanor ska nog inte diskuteras, eller hur slo? 
#7 nej, en varierad kost på lövbiff, vitt bröd, pommes och ferraribilar är svår att få ihop ;) Och fortfarande vara smal, det förvånar mig :P

Jag är också smal men livnär mig på liknande kost..tyvärr..Försöker bättra mig och häva i mig fullkorns produkter..
hm. haha, skrattar åt mig själv, med mina arbetstider blir det ingen frukost, utan lunch rätt direkt, runt halv ett, en macka vid halv sju, och något när jag kommer hem vid ett…

Jag har tänkt på det där.
Man sköter bättre om djuren än en själv, maten, flytvästar och bilbälten är man petig med till hästar och hundar men slarvar själv.
Mina matvanor ska vi inte ens prata om. skulle de inte vara för min mamma sku jag inte äta knappt nåt alls, bara godis och annat onyttigt då.
Jag går i perioder, ibland är jag hungrig jämnt (händer dock sällan) och ibland är jag inte hungrig på ett halvt år utan bara äter för att jag måste.
Men äta bör man annars dör man

jag äter aldrig frukost, sällan middag när jag kommer hem. diag har jag ätit 4 bullar med philadelphia och kinabuffé.. skitbra… S:

Åh så fina dina hundar är. När vi hade båt så hade vi också flytväst till hunden. Då hade vi en cavalier king charles spaniel. Lätt att ta upp honom i handtaget när han hade fått simma lite i sjön. 
matvanor ? vad är det? äter typ en gång per dag. Pipplar kaffe resten…men ser dock till att sonen äter både frukost lunch, mellanmål osv.