ot. katt & häst
Kollade lite på blocket och hittade en annons på ett kallblod. De hade en liten filmsnutt med som ni måste se, hur gosig kissekram som helst
sött ;)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Vilken underbar häst :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Det är ju Storm ^^ Har haft kontakt med ägaren på ett annat forum, från innan hon köpte honom… Och han har inte vart lika underbar jämt kan jag säga. ;) Hon har gjort ett sjukt bra jobb med den hästen…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Kul..han verkar superhärlig nu (av vad man kan se i annonsen) Katten var ju bara för gó när han kramas med hästen

Guuh va fin han var =) Sött med katten i slutet på filmen =D
Men han var verkligen finfin!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
söt kisse, och urvacker häst!! :)
Vilkan häst! Riktigt fin! :) Söt katt :D

riktigt snygg pålle…. :) o väldigt sött m katten..
min Plutten älskade katter, men han var lite för våldsam när han gosade så dom var inte så förtjusta i han :)

#3 Känner du hästen?
Denna häst har jag varit medryttare på, en underbar häst =)
*** Kärleken övervinner allt ***

#9 -Jasså! Han ser ju helt underbar ut….

#9 ja, det är en underbar häst, enormt pigg men rolig att rida. Kan passa på att skryta med att en av bilderna på Storm (när han drar en harv) är det jag som kör :)
*** Kärleken övervinner allt ***

Gulligt :) Vår yngsta katt hoppar alltid upp på hästarna när de är i stallet, gosar ner sig i pälsen, ser så sött ut. I början fattade hästarna ingenting när hon plötsligt hoppade ner från takbjälkarna på ryggen på dem, men nu har de vant sig vid henne. Knäppa katt :)
Sett den där annonsen innan! Men kollade aldrig hela filmen, gud så sött!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#9 Nej, känner inte hästen, men har haft en hel del kontakt med ägaren via internet, och hängt med i hela "historian" om Storm, sen hon köpte honom. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst