vad betyder - ny lek
vad betyder slos namn?
va?
Fattar nada
/Elin

samma lika

Nån förkortning på namn kanske? *chansar vilt*

ja men gissa då…
jag tror det är han som glömt prickarna över o:et

Jag tror det är vad han kallade sig själv för som barn, jag har en kompis som kallas kaka och hon heter Karin. Något typ det
Men i ett riktigt forum, så som Linda sa att det skulle fungera här så kulle denna tråden ha plockats bort med det samma

#5 varför
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

För det första så har det inte med häst att göra och för det andra så är det ett namn man ger sig på. Tråden hade fungerat om frågan var varför använder ni det namn ni gör.
Hahaha, du är verkligen helt sjuk i huvudet lisette :P
Men Kiara, om den det handlar om inte tar illa upp, räknas det fortfarande som personangrepp…?

Oj, det är mycket här inne som inte har med häst att göra. Skulle Linda måsta sitta och sortera bort allt sådant så skulle han få sitta här dygnet runt.

#8 Det är ju en konstig början på en lek, men vist är det bra att du inte tar illa upp, om jag säger som så jag tror inte det var många som tyckte det var någon rolig lek. Jag förstod inte vitsen eller hur den skulle kunna förutsätta…det finns ju roligare saker att prata om
hästar tillexempel

det går väl ut på¨att när någon kommer på det rätta svaret så ger man en annan fråga "vad betyder…"
Kan bli hur kul som helst, men det är ju bara att väla själv om man vill delta eller inte

#11 just det slo var inte den som startade tråden….
Jag kan ju avslöja att inte ens jag vet varifrån det kommer (slo alltså) utan det är bara något jag blivit kallad sen jag började gymnasiet :)

kiara för det första, om du inte gillar det - varför öht förstöra en lek på detta sättet? jag kan dessutom avslöja för dig att slo och jag pratade om det igår på msn och han tog inte illa upp. för det andra så är det otroligt mkt annat här som inte handlar om hästar som är ok och som du kanske såg så ligger den under övrigt..
hade ju varit skoj att se vad folk hade hittat på för tokiga svar. men icke sa nicke…

kom med en ny lisette…den förra var så svår så jag kunde inte alls komma på ngt
Lisette, jag tror inte det hade blivit så kul… Eftersom jag har 3 års facit i hand å vet att 99% tror att det kommer från slö :P

Vad nu då? Får man inte skriva på skoj nu. Denna tråden hamnade ju under övrigt och då behöver man inte skriva om just hästar. Det är många fler som har skrivit under den tråden fast det inte indirekt har handlat om hästar.

det gör det säkert… slo :D

Jag hade gissat på Stig-Lennart Olsson.
För övrigt tycker jag vi har fått ihop en trevlig vänkrets här, och bland vänner ska man väl kunna spåna om lite av varje, det måste inte stå stämplat "HÄST" i pannan på en bara för att det är ett stort intresse bland oss.Här ett foto taget i går när grannen var här och grävde ner stenar i vår HÄSThage

Ha, ha bebbe ser ingen bild nu.

Jösses, är det gubben som är liten eller gävan (ja, det heter faktiskt så :D) som är stor? :P

#21 vad söta tyra och bus är

Linda är sjukskriven så hon kan inte hjälpa till just nu =)
Undra varför alla heter som de heter här i forumet?

#22 inge är 180 cm och väger ca 100 kg

Snatr är jag mogen för hund igen
någon för Agility

Vet att Tervouren är utmärkta till Agility. valparnas Pappa tävlar framgångsrikt i det.