Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthoppning
Läst 1461 ggr
Ceciliajacobson
0

Första hopptävlingen 2008?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar lite när ni planerar eran första hopptävling 2008 :)? Själv planerar jag att åka till Alingsås ridklubb den 23 februari. En Regional sådan där jag troligen ska hoppa L:b, L:a!  Någon mer som ska dit? Tävlar en C-ponny skäck vid namn Tingeling.

/Cecilia

Mandysan
0

Den 24/3, Äggahoppet på SRF i skövde. Ska nog tävla 70+80 om jag har ngn sadel då…

Peppe
0

eventuellt Nybro den 3 februari
antingen LD stilbedömning och LC, eller LC och LC+5. Beror på hur träningarna går fram tills dess. Troligen det sistnämda… LDn börjar så tidigt Räcka ut tungan

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Blackout
0

har inte schemat brevid mig men ska tävla Dance i början av Januari. 1m & 110

Virtual
0

Min första tävling blir nästa helg=) Nånstans i Belgien… Vet inte vart… Men ska hoppa en fyraåring 1m-1m, och 4st 5 o 6-åringar 120-120=)

PonnyAnnie
0

ska hoppa LC & LB med min cponny 2e februari tror jag  , lr 3e.

LindaKarlstrom
0

har inte planerat in något, men jag tror inte jag ska tävla förän mars-april, annars är det ju alldeles för kallt och om det är halt ute och veterinärbesiktningen är ute skulle Banjo halka ihjäl sig ;)

Courage.C
0

Min första 2008 blir i strömsholm 9-10 feb tror jag det var! ej  bestämmt klaser en. brukar hoppa jätte låga klasser i början av året så han får hoppa in sig lite=)

Elle_Lordi
0

det ska bli en hoppt tävling på eslöv ridklubb tror att det är någon gång i feberuari kan ta reda på mer fakta (men det är för nybörjare)

AliceL
0

LB/LB på nordhalland ´2/3, ska dock inte kvala t gp-ponny där ;)

Minetta
0

23 februari i Ilmajoki (jag bor i finland), blir första tävlingen, region.