Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersjukdomarskötselvård
Läst 1105 ggr
lisette
0

mockbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

lite före och efter bilder när det gäller mockning kanske?

så här ser det ut hos brago innan jag börjar mocka. förstår ni varför jag vill ha hönät? han bäddar med höet. slänger hur mkt som helst varje jag.

lisette
0

här har vi en efter bild.

lisette
0

oskars box. här ser man var han kissar mest. det är där det är mörkast.

Scandi
0

så här ser d ut hos mackan. Han är rätt renlig.. bajsar o kissar alltid på samma ställen..en hög i varje hörna:P

lisette
0

och efter.

Scandi
0

bild på skottkärran

Scandi
0

färdig mockat!!

Scandi
0

putt

Luthien89
0

Jag kan ta bilder imorgon :P Har ju redan mockat idag :P

SarahPeace
0

Samma här, kan oxå ta bilder imorrn  ; P

tessa
0

Intressant Lisette! ;D

ja fram med era mockningsbilder vettja.. ;)

SarahPeace
0

Skit , jag glömmde att jag skulle ta bilder, har ju redan mockat Skrikandes , *smart Sara* , Aja men imorrn!!! =)

lisette
0

hehe det är ju inte direkt som om det är once of a lifetime chans att fota skiten! ;)

Mandysan
0

Jag kan ev ta på söndag, mockar ju inte annars;)

tessa
0

Yrlas box är ingen idé att fota för det syns knappt någon skillnad före och efter, bortsett från lite mindre hörester efter ;) har ju nyss bytt från halm till torv så boxen ser…. torvig ut ;D

lisette
0

tänkte på det häromdan tessa, hur gick det?

Wanilj
0

# 3 tänk om alla hästar var så renliga!

Alex
0

Har bara en efter-bild, men ni får väl se den så länge i alla fall. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Scandi
0

putt

tessa
0

#15: Oj, har missat ditt inlägg… än så länge går det bra - tror jag… =) det är torvdamm både högt och lågt i stallet, känns det som men för övrigt - än så länge verkar det bara vara positivt med torv… förutsatt att Yrlas hovar nu kommer att vara hela och friska.

lisette
0

är där dammigt? vattnar folk sina bäddar?

emsems
0

hahaha har det inte gått för långt när vi måste via bilder på mockningen?? hahaha

Between
0

#1 Vad har du för något i boxen?

ciss
0

1# Antingen är det otroligt skitigt eller har du något annorlunda underlag. Vad har du för något i boxen? Spån? ;S

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

tessa
0

Är det inte torv? Lisette får reda ut detta stora mysterium =)

CarolineO
0

#17   Alex!   Har du postat bilden på övernaturligt iFokus?? det kanske är orbies på bilden?? Eller vet du säkert att det är en reflektion??

tessa
0

#25: vad är orbies? =) *nyfiken*

CarolineO
0

nja, det kanske heter annorlunda i plural, men "en orb" i alla fall.   Det är energier som rör sig, andar eller så. Ofta om man zoomar in kan man se ansikten eller figurer i dem. På Övernaturligt sajten finns många sådana bilder.

Många bilder är det såklart reflektioner bara, som om det snöar eller regnar, kan till och med vara damm, men på den sajten finns några st som är jätteduktiga på att förstora och hitta saker i dem.    

Så om man ser vita prickar på korten och inte är helt säker på att det är reflektioner tycker jag helt klart att man ska posta bilderna i ett inlägg där… Man vet aldrig vad någon kan hitta =0)

Snuttan2
0

…vilket trams…

CarolineO
0

#28    kan man ju tycka och på vissa bilder är det helt uppenbart att de är manipulerade, eller tycker folk att de ser saker, men det kan såklart vara sådant man inbillar sig för att man så gärna vill att det ska stämma.

Själv är jag väldigt skeptisk till allt som inte går att förklara, men då jag gång på gång får bevis på att andevärlden faktist finns och vill kommunicera med oss har jag bestämt mig för att utvecka det hela, och det är hur häftigt som helst!!!

Nicey_och_Smulan
0

#3 Önskar att alla hästar var så skötsamma och bara gjorde två högar =)

Alex
0

#25 På den bilden tror jag nog att det bara är nån skit eller nåt. ;)

Och alla ni som undrat så har Lisette torv, samma underlag som på min bild (#17). :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

CarolineO
0

OK, men är du säker?? Kan jag få lägga den på övernaturligt om inte du vill?? Visst hade det varit häftigt om någon hade hittat något?Glad

lisette
0

alex har så rätt så, det är torv… *me löv* dock är det nog olika sorters torv som jag o alex har… det finns en sort som är ljusare.

Alex
0

#32 Hihi visst, lägg den där om du vill. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

gejsa
0

#25# Vilken bild ser du orber på?

Alex
0

Gejsa - Min bild, #17.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

gejsa
0

Lustigt men jag ser inget. Eller menar hon fläcken strax under vattenkoppen?

Alex
0

Jag tror det är de där ljusa fläckarna som finns lite varstans på bilden.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

gejsa
0

Ok men dom ser inte jag. Har något som gör att det ska gå snabbt att få upp foton men kvalitén blir inte lika bra då tyvärr.

Sara
0

En orb, flera orber.

Sara

bebbe
0

Ser ni inte att de ljusa fläckarna har "ansikten"?

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

#41# Nej jag ser inte ens fläckarna ju. *ler*

CarolineO
0

jag postar den där så får vi se om något hittar nåt, jag återkommer =0)

CarolineO
0

Hej på er! Jag fick en del svar på Alex bild inne på övernaturligtsajten =0)

Ni kan ju gå in och kolla ganska långt ner på trådarna "orber-existerar dem eller inte"     och "märkligare foto"

Sen är det ju upp till var och en vad de tror…

Alex, du kanske vet om något stämmer?? Skulle ju vara skoj att veta=0)

Murre_Uddiz
0

najs :D

pippa__
0

tuff tråd

inte så många som nappade dock, men det kan ändras :D

lisette
0

omg den var gammal. men här ser du ju hur torven ser ut ivf!

bubbelbubbel
0

oooh, ska försöka komma ihåg kameran på måndag så ska ni få se mina helvetesboxar…

gejsa
0

#48# men är dom oroliga i boxarna kanske? Får dom för lite hö på natten? Gobban tex rörde också om mycket på natten när jag upptäckte att han inte trivdes med sin boxgranne och fick för lite strå att äta på natten. Han åt upp det för fort.

lisette
0

ska nog ta på mina monster med… :D

bubbelbubbel
0

jag tror dom får tillräckligt, det är bara två boxar som är otrevliga, och det är dom som är utan fönster.

gejsa
0

Ja du ser, då trivs dom inte för dom ser inte ut. Något är det säkert iaf.

bubbelbubbel
0

ja, men det är ju ett problem.
det är inte jättelätt att fixa ett fönster sådär över en natt.
det är prat om det, men det var som pappa-stallägare sa, det tar ju lite tid att fixa, och speciellt nu under "vintern".

gejsa
0

haha det vet jag väl och i synnerhet när det inte är dina hästar. Jag ville bara hjälpa till och berätta att har ni hästar som för rövare på natten i boxen så är det oftast något som stör dom. Inget annat.

bubbelbubbel
0

att det är något som stört dom det var ingen nyhet :)
men sen lillan fick sin happy snacker har hon lugnat sig, och dragon har faktiskt coolat ner sig en del han med. utan happy snacker. :P

bubbelbubbel
0

men dragon har ju sysselsättning han med på natten, han norpar hö, han har bitit ner sin boxdörr så han tror han kan komma åt höet.

gejsa
0

#55# Ok ursäkta att jag sa något då. du skrev att det var helvetesboxar att mocka. Så jag vile bara hjälpa till.

bubbelbubbel
0

nämen snälla du, det var ju inte så jag menade ?

pippa__
0

jag ska me visa upp min box. Min pojk vet hur han ska sköta sej inomhus iaf =)