Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1459 ggr
VeNyRa
0

Hjälm

Jag är helt borta när det gäller hjälmar, men vars köper ni hjälmar med bra och säker kvalité?
Den får max kosta 1500.

halludu
0

Jag köpte min på eko=P hehe kostade bara 600;- =P Jag är ju snållänning xD

tessa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har jag en Swing pro air hjälm:

tessa
0

Och här är min nyaste, Horsehead cool air hjälm från hööks, 699 kr. Är nöjd med den!

VeNyRa
0

#1 hahah snållänning :P
#2 kikade på en sån faktiskt, är den skön att ha på sej?

tessa
0

Dålig bild men här rider jag i min gamla hjälm, en Showring någonting tror jag den heter, i sammet.. trivdes bra med den tills den efter lååång tid började förfalla och släppa i sammeten ;D

tessa
0

#4: Här är en bättre bild på hjälmen… Har den som reservhjälm, är ngt liten - helt ok att rida i. Finns bl.a på horze.se men med svarta ventilationsdetaljer - snyggare om du frågar mig ;) Min är äldre, har funnits på Gekås i ullared till en billigare slant, vet jag.

VeNyRa
0

putt

VeNyRa
0

någon som vet nått om grand-prix.se? vad har dom för kvalité på sakerna? och är dom seriösa?

Bobby
0

Har handlat från grand prix. ALDRIG mer. Beställde en väst med tryck på. Inget som stämde. Vare sig storlek eller färg. Fick ingen som helst kompensation. Varning!

VeNyRa
0

tur att jag inte beställt än!

vet fortfarande inte vilken hjälm jag vill ha =(
de finns så mkt att välja på. den får ju inte vara så dyr så att man inte vågar använda den, och sen så ska den ju vara snygg också. jobbigt.

jn84
0

Jag föreslår att du testar hjälmar, inte beställer från nätet. Jag provade massor innan jag hittade min, för alla är så olika i formen. (Och sen pajade jag den en månad efter inköp). ;)

Ellsa
0

Jag köpte min, ny av en kompis.