Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 594 ggr
Peppe
0

Hur länge

Hur länge har ni ridit/hållt på med hästar aktivt. Alltså inte bara suttit framför mamma i sadeln eller tittat på fasters hästar i hagen

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Peppe
0

Själv har jag ridit i 11 år nu, varav ridskola 8 år och egen häst 4 år

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

oliviakarelius
0

Vi har haft häst i hela mitt liv , men jag började på ridskola när jag var sex (: Och nu har jag slutat och tränar bara för privattränare med min ponny , (:

tezzie
0

Sedan jag var 7 år (räknar inte med barnridningstiden)… Det borde alltså bli *hmmm, räknar för fullt* 24 år :) Har haft egen häst i 12 år!

*** Kärleken övervinner allt ***

AliceL
0

tävlade första gången när jag var sex, tävlar fortfarande.. så ja, ganska länge

Anna
0

Hösten 2008 blir mitt 9e år.

5 år på ridskola och 4 år på Windy.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

thilda-
0

började på ridskola då jag var typ 6år (?) och sen så har det bara rullat på

jen
0

haft egen eller hyrt, varit fodervärd i ca 20 år ungefär

Mandysan
0

10 år av mitt snart 15 åriga liv. Varav 2 år med egen häst och ett antal år som skötare (3-4?)

elin
0

Började "rida" för typ 9 år sedan, men ridit aktivt i 8 år varav 4 på ridskola.
Foderhäst 1½ år, egen i snart 3 år. Tränat för tränare med både foderhästen samt den egna.

/Elin

Cilla89a
0

under de 8 åren jag har haft Japp har jag ridit aktivt! Innan dess, så var jag lite klen, slutade ofta rida på vintern för det var för kallt att vara i stallet då xD

Medarbetare på Dressyr.ifokus

fridak
0

började rida för 13 år sedan, har ridit 9 år på ridskolor, 2 år på medryttarhästar och är inne på andra året med foderhäst. korta uppehåll mellan ridskolor och medryttarhästar gör att det itne blir 13 hela aktiva år med hästar.

Klasselover
0

Är inne på mitt 9:e år :) 6 år på ridskola (varav 1 bara privatlektioner), ett år på travskola och andra året privat nu :) Har bytt en hel del fram och tillbaka…

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.