Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 419 ggr
gejsa
0

O.T. Fy f.n vad det snöar nu!

Vi kommer ju att få flera dm på bara några timmar. Synd bara att det inte lär stanna kvar.

I dag blir det insläpp kl 16

oliviakarelius
0

Synd att snön inte stannar kvar som kommer nu , /; Då hade de varit riktigt härligt med en galopptur :D

Smex
0

här blåser det och snöar och gud vet vad. Så här har man redan släppt in hästarna. Finns inge klokt vindskydd i hagen så då är det bara hemskt att låta dom få stå och frysa i hagen.

gejsa
0

Ja, det är ju snö man längtar till. Men nu har två av mina hästar tappat en varsin baksko. Och hovis hade tid nu kl 15.30 men jag sa nej. Vi byter alla skor i stället det är ju ändå 6 veckor sedan. Men då hade han inte tid förrens kl 9 på onsdag morgon. Så nu hoppas jag inte att snön är kvar i massor och vi ändå inte kan rida. Suck!

davidia
0

ja det häver ner här också.och det gjorde det hela dagen igår med.och även lite regn….hästarna fick gå in för en stund sen,så då blev dom nöjda:)

RADiOACTiVPiG
0

haha här snöade det så det sjöng om det för knappt 2 timmar sen och nu snöar de tmåttligt men det har hållit på så hela veckan :P haha + så bor jag i västerbotten så den lär stanna ett tag

gejsa
0

Vi ska ta in dom om en halvtimma. Då brukar dom få sitt eftermiddagshö ute annars. Det får dom inne i stället.

[slo]
0

Här är det soool :D Dock blåser det som 17, men det är bara bra så hagarna torkar nån gång :)

Yessica
0

Här, i Bålsta, snöar det som 17 nu… fattar inte varifrån den kom?! =S För några timmar sen regnade det.. nu är helt vitt utanför, och det fortsätter komma tjocka tunga snöflingor =/ deprimerande.. Hatar verkligen snö! :P haha

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

gejsa
0

Precis som hos oss då.

AusaBausa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sol o blåst här också! Bilden tagen i fm!

Peppe
0

Här är det typ storm

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

gejsa
0

Nu  har det börjat att blåsa hårt här med. Så jag skyndade mig att tappa upp vatten i stallet och hemma utifall vi får strömavbrott. För nu fick vi helt plötsligt -1 grad och det är jättetunga grenar. Så i dag är det nog stor risk för strömlös kväll.

AusaBausa
0

Åh vill också ha snö! Men inte så det blir strömavbrott!

#12 Håller tummarna för att du ska slippa det!

[slo]
0

Burr! Vi fick strömavbrott en halvminut eller så i stallet igår kväll… Jag och en till står och snackar, en häst på gången. Helt plötsligt blir det kolsvart, vi står som två fån och funderar på vad vi ska göra nu :P Såg nog lite roligt ut när strömmen kom igen :)

gejsa
0

Tack! Det lär ju märkas. haha blir det tyst i kväll från mig så har jag det. Och jag som ska spela in göta kanal 2 till gubben. Han ska sova i bussen i natt. Spelar så långt bort och ska spela på söndag med, Fanns ingen anledning att åka hem då tyckte vi.

Peppe
0

spela vad?

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

gejsa
0

#16# Min gubbe är ju musiker som din bror. Har du glömt det? Det är hans leverbröd liksom. :)

divansson
0

här snöade det jättemycket idag också :) nån dm säkert..

gejsa
0

#18# Här med. Vi har nu -2 grader ute också.

Mandysan
0

Här har vi -3 grader och drygt 4-5 dm snö…

AusaBausa
0

här har vi minus en o snö!!! Guben kom hem 18:20 o jag stack t stallet 18:45 o då hade det kommit ett tunt täcke av snö o det vräkte ner men har nu slutat igen så det blir väl inte mer…

jonasjo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har det varit jättehärligt här vid 0 strecket och inge snö :) igår snöa det jättemycke och blåste..