Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 4768 ggr
Linjerat
1

Test-Vilken typ av häst är du?

Hehe, roligt test! Jag blev en äkta ponnysjäl =P

http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=369&a=368801

AusaBausa
0

Oavsett din yttre fysik bär du en liten knubbig och trygg ponnysjäl i din kropp. Du har inga stora behov av att hävda dig, men står ändå tydligt fast i din övertygelse om vad som är rätt och fel. Planering ligger dig varmt om hjärtat och dina planer liksom din personlighet är oftast mycket jordnära. Du har en positiv livssyn, älskar god mat och dryck och vill din omgivning väl. Men det är viktigt att du ser upp ibland för din omsorg om andra ligger ibland på gränsen till självutplåning och dina matvanor kan bli påfrestande för bältet.

Hihihi! ponny ja me`!

Mandysan
0

Jag är en åsna ;-)

Rita-S
0

Ponnysjel på mig ja!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

CBA
0

jag blev oxå en ponny :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Marija
0

"Oavsett din yttre fysik bär du en liten knubbig och trygg ponnysjäl i din kropp. Du har inga stora behov av att hävda dig, men står ändå tydligt fast i din övertygelse om vad som är rätt och fel. Planering ligger dig varmt om hjärtat och dina planer liksom din personlighet är oftast mycket jordnära. Du har en positiv livssyn, älskar god mat och dryck och vill din omgivning väl. Men det är viktigt att du ser upp ibland för din omsorg om andra ligger ibland på gränsen till självutplåning och dina matvanor kan bli påfrestande för bältet."

också jag blev ponny! =)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

thilda-
0

Ponny =)

AusaBausa
0

#5 exakt samma ord ju som jag undrar om det blir samma alltid;-D

Marija
0

#7 Jadu, kanske det! ;)

Edit: Gjorde det igen svarade olika på kanske 2 frågor, fortfarande ponny, gjorde det ännu en gång svarade helt olika och blev fullblod.

Yessica
0

Jag blev ponny. Hehe =))

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

wewwa
0

Jag blev en ponnysjäl.. ;)

AusaBausa
0

#8 okej då får vi väl lita på testet!!! hihi!

Cattiiis
0

Åsna :) Passade väldigt mycket in på mig märkte jag när jag läste texten (a)

berry
0

haha jag blev ponny,  ^^

__iE
0

åsna ^^

Believer
0

jag blev oxå ponny

men
"….och dina matvanor kan bli påfrestande för bältet"

det var väl ingen fråga om mat??? hahahah..

JosephineWahlgren
0

Jag blev osså ponny x)

maaaliin
0

Vart en ponny själ :)

[slo]
0

Du bär äkta zebrablod i dina ådror. Ditt vilda hjärta och din flyktiga själ skapar ibland problem för dig, men med ett öppet sinne lyckas du surfa dig igenom de flesta stormar utan att ta allt för illa vid dig. Du är full av påhitt och älskar slump, infall, ryck och andra plötsliga oförutsedda företeelser i livet. Ibland händer det att du får slå till full reträtt när du i din tanklöshet har gått ut lite väl hårt. Du har lite svårt att finna dig i ramar och kan därför ha problem med fasta strukturer som jobb och relationer.

Stämmer läskigt bra :P

PonnyAnnie
0

ponny xD

gejsa
0

Lustigt! Jag blev också ponny.

Peppe
0

Åsna

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Cerrolyn
0

Ponnysjäl

**MVH Cerrolyn

VeNyRa
0

jag är åsna, vill inte ;)

AusaBausa
0

#15 nej fattar ingenting om hur maten kom in i beskrivningen…jaja bara o tugga i sig;-D

Alex
0

Du bär äkta zebrablod i dina ådror. Ditt vilda hjärta och din flyktiga själ skapar ibland problem för dig, men med ett öppet sinne lyckas du surfa dig igenom de flesta stormar utan att ta allt för illa vid dig. Du är full av påhitt och älskar slump, infall, ryck och andra plötsliga oförutsedda företeelser i livet. Ibland händer det att du får slå till full reträtt när du i din tanklöshet har gått ut lite väl hårt. Du har lite svårt att finna dig i ramar och kan därför ha problem med fasta strukturer som jobb och relationer.

Kan väl inte säga annat än att det stämmer väldigt bra… :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

The-Photo
0

Ponny X)

[slo]
0

#25 Men… Jag tycker inte vi är speciellt lika :P

Alex
0

#27 Nä, skulle nog inte jag heller påstå… :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

J-Parnebo
0

"Du är en riktig åsna, envis, grå och pessimistisk. Du kör din egen väg också om den så skulle bära dig rakt ned i eländet - det var väl i så fall bara precis vad man kunde vänta sig vad livet hade i åtanke för dig. Du har inte något särskilt stort självförtroende och håller det på mattan med en egensinnighet som gör det helt omöjligt för dig att ta in några positiva influenser. Att någongång lyfta huvudet från marken och skaka om den aldrig så tufsiga och trista manen skulle inte skada."

Blev åsna xD

Velepa
0

haha, jag vart åsna ;)

bubbelbubbel
0

ponny ! haha !
jag tyckte det passade ganska bra på mig. hohoo

freakyH
0

stolt Ponny :D

fridak
0

ponny.

men den frågan när man försovit sig, vad svarade ponnyerna här på den? för där fanns det ett alternativ att man tog det rätt lugnt och sansat för att hinna med frukosten:)

Maja
0

Ponny ^^

AusaBausa
0

#33 jag svarade att jag skyndar mig så att jag kortar ner förseningen så mkt som möjligt!

Marija
0

#33 Svarade samma som AusaBausa.

Lina
0

zebra blev jag och det stämde på mig

Lecendi
0

ja fick åsn som svar

agnes_S
0

Ponny =) stämmer bra :P

Linjerat
0

Inget fullblod än så länge? =P

Peppe
0

Jag fyllde i så som jag trodde att ett fullblod kanske skulle svara Räcka ut tungan och shit vilken läbbig bild fullblodet hade! ett vitt föl som inte är cremello! jag trodde inte ens att det fanns

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Molla
0

ponny

Sunset
0

zebra

Johanna
0

ponny… :)

Momla
0

ponny

Keligast
0

ponny^^

muirab
0

ponnysjäl vart det (",)

Klasson
0

ponny

[chriistina]
0

Åsna ^^
Det stämmer nog rätt bra på mig.

SandraEriksson
0

Åsna xD

Susan-J
0

Jag blev ett fullblod.. :):):):):)

[slo]
0

Synd att inte trådskaparen gjorde en omröstning… Hade varit kul o veta :)

Alex
0

#52 Du får väl starta en ny tråd med omröstning, "vad blev du i testet *länk till den här tråden*" ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

[slo]
0

Jag kan inte starta omröstningar eller lägga in länkar i trådar… Så nej, det tror jag inte att jag får göra ;)

Alex
0

Du får skaffa en riktig dator först, så får du sen ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

[slo]
0

Det är väl inte mitt fel att ifokusnissarna valde en programvara som verkar vara skriven av windowsfolk :)

Marre79
0

äkta fullblod!!!

[manzii]
0

Ponny här med xP

KallaMigMimmi
0

Zebra på mig:D stämde jätte bra!

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Katter3
0

Ponny :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

SofiaGenne
0

haha zebra xD

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Anna Johansson
0

äkta fullblod

Zadeira
0

Zebra (vilket givetvis får mig att tänka på tiden med zebraränder…)

Mande
0

Jag blev ponny.

Klasselover
0

Ponny ^^

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

RADiOACTiVPiG
0

Ponny här ;)

paronskrutten
0

Du är en riktig åsna, envis, grå och pessimistisk. Du kör din egen väg också om den så skulle bära dig rakt ned i eländet - det var väl i så fall bara precis vad man kunde vänta sig vad livet hade i åtanke för dig. Du har inte något särskilt stort självförtroende och håller det på mattan med en egensinnighet som gör det helt omöjligt för dig att ta in några positiva influenser. Att någongång lyfta huvudet från marken och skaka om den aldrig så tufsiga och trista manen skulle inte skada.

Helena