Ullared
Någon som har vart där?
Ja ska dit i helgen, vad ska man kolla på?
Någon som har nåt tips?

allt :D
säg vad du inte ska kolla på, där finns allt. inklusive klaustrofobiskt mycket folk ibland ;) men allt allt allt finns.
Du kan ju kolla på www.gekas.se morgonen innan du åker, om det inte är skitlångt att åka :) Finns kamera som visar parkeringen, kömätare och annat skoj ;)

när jag var där den 20/12 då var där inte mkt folk alls. var lite jobbigt på leksaksavdelningen, men jag höll mig därifrån. jättebilliga hästgrejor. köpte bland annat ett lila vintertäcke för 400:- och ett snyggt träns för 129:-
jag vill med till ullred, byebyesandy, är de lugnt om jag smyger mig in i ert bagage eller? 
/Elin

Jag ska till Ullared imorgon, kan skvallra på torsdag/fredag när jag kommer hem! det ska bli SÅ roligt

slo - tack för tipset!
#5 - du får plats vi är bara 2 som åker =)
Bilen går klockan 2 från Sthlm.
Oh jösses, åker folk från sthlm och ner hit för att handla?! Nog för att det är stort och billigt, men det vete sjutton om det är värt det :P
Fast schampoo och sån skit, "hushållsnödvändigheter" är dom väldigt billiga på när jag tänker efter :)
Om ni letar kläder, stanna till på Lager 157 utanför Ulricehamn, vet visserligen inte vilken väg ni tänkt ta… Men det är en rolig affär, billigt är det också ;)

#8 - åker mest dit för skojs skull, aldrig vart där o alla säger att det är billigt. Så varför inte ta en sväng med kompisen o övernatta på camping och ha lite trevligt samtidigt som man handlar billigt =)
Just det, lite mer tips… Försök att åka veckan innan lön, barnbidrag osv kommer, håll er undan från semesterveckorna och var där så tidigt som möjligt på morran :P
Nu har ju ni redan bestämt dag och tid, men ni andra kan ju tänka på det :) För mig tar det bara 40 minuter ner eller något, så man har ju varit där några gånger och hittat rutiner och kryphål 

Har tänkt att åka så man är där en timme innan de öppnar. Kommer tälta på en camping som ligger ung. en timme därifrån så vi måste väl åka vid 5 tiden på morgonen.
Det låter ganska lagom :) Ta med något kul att underhålla er med om det är kö in bara… Typ fika eller nåt :P
Ullared har inga snygga kläder tycker jag =/
Undantag underkläder o ridkläder =D
Tänk på att kvaliten inte alltid är den bästa.
Men annars, tveka inte.. de finns så mkt fina häst saker..
Shabrak, benlindor, bett, täcken.. ja massor!
Ba o shoppa .. ;)
/Elin

Har också varit i ullared och vi ska dit igen när vi kör till Göteborg på semestern, eller rättare sagt när vi kör hem. Där finns hur mycke som helst. Måste in o kolla bland hästsakerna också!

vi var där samma dag som barnbidraget kom, dessutom innan jul, men vi behövde inte köa alls… :D
men schampo osv är ju billigt på typ öb, eko, rusta oxå. det är kanske inte lönt att köpa sånt där…
Jag köpte ett träns på Ullared. När jag satte mig och smörjde det innan jag ens hade använt det så sprack det…
Jo, det är ju klart att man får vad man betalar för… Men det gäller väl vart man än handlar?