Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 653 ggr
LinneaG
0

Ullared

Någon som har vart där?

Ja ska dit i helgen, vad ska man kolla på?
Någon som har nåt tips?

lisette
0

allt :D

bubbelbubbel
0

säg vad du inte ska kolla på, där finns allt. inklusive klaustrofobiskt mycket folk ibland ;) men allt allt allt finns.

[slo]
0

Du kan ju kolla på www.gekas.se morgonen innan du åker, om det inte är skitlångt att åka :) Finns kamera som visar parkeringen, kömätare och annat skoj ;)

lisette
0

när jag var där den 20/12 då var där inte mkt folk alls. var lite jobbigt på leksaksavdelningen, men jag höll mig därifrån. jättebilliga hästgrejor. köpte bland annat ett lila vintertäcke för 400:- och ett snyggt träns för 129:-

elin
0

jag vill med till ullred, byebyesandy, är de lugnt om jag smyger mig in i ert bagage eller? Oskyldig

/Elin

Pernilla77
0

Jag ska till Ullared imorgon, kan skvallra på torsdag/fredag när jag kommer hem! det ska bli SÅ roligt

LinneaG
0

slo - tack för tipset!

#5 - du får plats vi är bara 2 som åker =)
Bilen går klockan 2 från Sthlm.

[slo]
0

Oh jösses, åker folk från sthlm och ner hit för att handla?! Nog för att det är stort och billigt, men det vete sjutton om det är värt det :P

Fast schampoo och sån skit, "hushållsnödvändigheter" är dom väldigt billiga på när jag tänker efter :)

Om ni letar kläder, stanna till på Lager 157 utanför Ulricehamn, vet visserligen inte vilken väg ni tänkt ta… Men det är en rolig affär, billigt är det också ;)

LinneaG
0

#8 - åker mest dit för skojs skull, aldrig vart där o alla säger att det är billigt. Så varför inte ta en sväng med kompisen o övernatta på camping och ha lite trevligt samtidigt som man handlar billigt =)

[slo]
0

Just det, lite mer tips… Försök att åka veckan innan lön, barnbidrag osv kommer, håll er undan från semesterveckorna och var där så tidigt som möjligt på morran :P

Nu har ju ni redan bestämt dag och tid, men ni andra kan ju tänka på det :) För mig tar det bara 40 minuter ner eller något, så man har ju varit där några gånger och hittat rutiner och kryphål Oskyldig

LinneaG
0

Har tänkt att åka så man är där en timme innan de öppnar. Kommer tälta på en camping som ligger ung. en timme därifrån så vi måste väl åka vid 5 tiden på morgonen.

[slo]
0

Det låter ganska lagom :) Ta med något kul att underhålla er med om det är kö in bara… Typ fika eller nåt :P

elin
0

Ullared har inga snygga kläder tycker jag =/
Undantag underkläder o ridkläder =D
Tänk på att kvaliten inte alltid är den bästa.
Men annars, tveka inte.. de finns så mkt fina häst saker..
Shabrak, benlindor, bett, täcken.. ja massor!
Ba o shoppa .. ;)

/Elin

fisa-lisa
0

Har också varit i ullared och vi ska dit igen när vi kör till Göteborg på semestern, eller rättare sagt när vi kör hem. Där finns hur mycke som helst. Måste in o kolla bland hästsakerna också!

lisette
0

vi var där samma dag som barnbidraget kom, dessutom innan jul, men vi behövde inte köa alls… :D

men schampo osv är ju billigt på typ öb, eko, rusta oxå. det är kanske inte lönt att köpa sånt där…

kacka
0

Jag köpte ett träns på Ullared. När jag satte mig och smörjde det innan jag ens hade använt det så sprack det…

[slo]
0

Jo, det är ju klart att man får vad man betalar för… Men det gäller väl vart man än handlar?