OT ; Lets dance
´Vem åker ut i kväll ?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Mi eller Matte

Ja, jag tror nog att Mi åker. Hoppas iaf.

matte han e ju stel som en planka!

Matte dansar sämst, men jag tror han är så populär genom "Bygglov" att han ändå får många röster.
Tror samma som #4 (;
Hälsningar Vemsan

Han är ju snygg att titta på också. haha
Hoppas på Mi xD

Nu när alla dansat…Karl Petter var ju sämst men jag tror att det blir Mi som åker

Tror som Momla
Kollar inte 8D
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Vad synd Susanknip åkte ut. Hon som har varit så duktig. Tänk vilken kropp hon har. Och är 62 år gammal. Det kan man inte tro.

en riktig pantertant…
Jag tror att hon den äldre åker (a)

#13# Tror! Jag skrev ju det nyss. Det har ju redan varit.
Synd! Tycker att Mi skulle ha åkt ut…

Mi kunde ha fått åka denna gång, jag tycker hon är trist att titta på. Susanne var en ÄKTA pantertant, vilken kropp… Är hon 62 år?? Här sitter jag och är 31 år och avundsjuk *haha*
*** Kärleken övervinner allt ***

#16# Jag med ju. Sa till gubben i kväll att jag inte hade tackat nej till en sådan kropp. Hon såg ju ut som 20 i kroppen ju.

#17 Ja du Gejsa, vi får börja kniiiipa ,)
*** Kärleken övervinner allt ***

Haha det räcker nog inte bara med att knipa. Jag hörde en intervju med henne då tränade hon minst 8 ggr per vecka flera pass om dagen eller något sånt. Hon jobbar ju med vattengympa osv. Inte så konstigt då kanske.

Det är väl inte konstigt att hon har sån kropp när hon hela livet bara har jobbat med den, tycker det var skönt att bli av med henne för hon såg så j*a segerviss ut med näsan i vädret hela tiden.

Haha du var ju bara avundsjuk bebbe. Erkänn. haha

Klart jag är avundsjuk på en sån kropp, men vad jag menar är att det inte är så konstigt att hon har den.

Nej, det kanske det inte är. Men hon har verkligen kämpat för den kroppen också. Ätit bra mat och motionerat mycket. Det skulle inte jag klara.

Vad säger ni då om Arja Saijoma ? hon är faktiskt 64 år.
Gejsa, Mitt va menat som lite ironi. Jag såg det med!