Löshoppning
Idag löshoppades Nisse !
Hon klarade ett 90 cm räcke !!! :D WIIIE! :D
Så dukti snutte gums. <3
Det va rekordet iaf, men jag e så stolt :)
Ska försöka lägga in en video senare.. om ni vill se?
Vad har era hästar löshoppat??
/Elin
Klart vi vill se film från löshoppningen :D
Mitt halvblod har löshoppat upp till 1.40 sen räckte inte hinderstöden till för högre :P Haha! Och min ponny har löshoppats upp till 1 meter bara för skojs skull :D Han tycker det är gryyyymt kul :D
Foxen avskyr att lös hoppa….Men som högst 70 cm…
Corall älskar att löshoppa!!! Som högst oxer på 120 cm…

hihi. lucky hoppar typ två meter över dike.

Jaa det gör han faktiskt hahahaha. Det är knappt man kan hålla sig kvar =P
sliten paddock på bilden ..

aaaaah. nu har vi en myyyyyycket bättre o STÖRRE padock =P
o ridhus!!!!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ska vi rida där idag? hihi. sen rida ut? =P
aah, sen kan vi ta en sväng i paddocken.. bara för att ..
o kanske rida på de spånade ridvägarna ;P

åååååh absolut =P

Ha, ha vad ni skryter.
Elin min RoxeLina har hoppats med ryttare 1.10. Och då är hon bara 135 hög själv. 
jaja Gesja, vi kommer ifatt 

/Elin

ha, ha det tror jag säkert Elin. Har du lillblacken Elin? Såg du Lina på sid 4?
nej jag har ju inte de =/
Ska ta o fixa de där o gå med i fjordingföreningen o lillblacken( eller de kanske hör ihop?)
/Elin

Om du är med i någon lokalförening eller stora så får du Lill-blacken. Den ingår i medlemsavgiften liksom. Det kostar väl 225 kr per år att vara med. Då får man tidningen 4 ggr per år. Synd att du inte hade den. En hel sida om bara Lina. Skryt!

Jaaa man får ju passa på gejsa hihi. man fåååår skryta lite lagom, men inte överdrivet =P
Min häst hoppar 1.20-1.30 men hon har ju tävlat hoppning och fälttävlan så det är ju inte så konstigt.
Nu behöver hon inte hoppa de höjderna längre då jag är en "dressyrkärring" enligt hoppryttarena i stallet hihihhihi
70cm-80 cm är mer min grej då jag hoppar är höjdrädd!!!!!

Nej, jag överdriver inte va?
Tycker det är så kul att det går bra med min första uppfödning. Jag är stolt som en tupp. kuckelikuuuu
malin! jahaja, ska vi hoppa imorgon då? i RIDHUSET he he he.