Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 2112 ggr
sweet_candy_
0

HAR PIERCAT MIG:)

jag vågade=D shitt!

I mitten, underläppen:)

Och så ahr jag klippt mig idag åckså. O så ska jag färga håret rött imron;P haha.. jag komemr nog vara lite annorlunda efter allt;)

Anna-hfg
0

Gjorde det inte ont? Jag hade gärna velat tatuera mig, en liten pegasus elle Musse Pigg men är lite räddhågad att det ska göra så ont att man kreverar. Sedan är jag allergisk mot en massa saker så man funderar på om man tål färgerna.

[slo]
0

Jag hade hål uppe i örat för några år sen, men tröttnade på det och nu är det inget hål där längre :)

Blev du nöjd??

Talismana
0

Har du nån bild ? Ifall du inte har det .. x) Kan du väl ta en ? :D

pinoccio_03
0

Hehe har också piercing där, och i naveln och i tungan och i öronen, hehe blev många..Generad Blir nog en till…

Har två tatueringar också, en tiger på ryggen och angel i svanekn, hehe borde nog stå devil igentligen…Oskyldig

lisette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har i naveln och ett hemligt ställe ;)… har haft i båda boppevårtorna och i tungan, samt att öronen var töjda 5 mm.

tre tatueringar, en tribal/keltisk i svanken, en sol på ryggen och tre kattassar i ljumsken.. ska göra en till snart hoppas jag på…

lisette
0

anna, det gör ont. men allt är relativt… det är en wunderbar känsla tycker jag…. D:

lisette
0

sen glömde jag ju, min branding. som tyvärr inte syns längre…

Eve
0

Ah, va kul :9.. Det är ju faktiskt jättesnyggt.. Jag ska pierca tungan när jag blir 18., sen ska jag tatuera mig också.. Nu har jag 7 hål i öronen och i näsan :)

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

MiaMaria
0

Är det lambrett menar du alltså? Jag har i naveln, tänkte nyligen ta lambrett eller en mousch, men insåg att jag inte vågade eftersom dom sitter med platta på baksida, tänk om man fastnar i svansen på kusen lr nå, men tufft gjort av dig!! =)

CBA
0

Jag har tre tatueringar…en liten tribe på vristen…..en ENORMT ful papegoja på ena skuldran som jag gjorde så fort jag fyllde 18, den har blivit så blek och suddig nu så det syns knappt vad det är….sen har jag ett stort tribe katthuvud på ryggen och den är jag mest stolt över.

Den är inte riktigt klar än, ska i med skuggor + att den behöver fylla i färgen på nosen.

Planen är att jag någon gång ska gadda över papegojan med en tass….antingen en tass på varje sida om katthuvudet eller båda på en sida med den ena strax snett under den andra.

På bilden syns även den fula gojjan….

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Anna Johansson
0

kan man få fråga vad är en labrett och mousch är för någe. Som ni märker så är ja inte så insatt.

Är själv för feg å tatuera mig eller för den delen att pierca mig. Liten fegis ja Generad

MiaMaria
0

Lambrett är mitt emellan underläppen och hakan och en mousch är mellan näsan o munnen men mer mot kinden. Försökte hitta bilder på dom men har lite brått nu så det får bli efter helgen när jag kommer hem.

gejsa
0

Usch vad ni håller på. Tatueringar och piercing överallt. Dottern fick göra en vid sidan om näsan om ni fattar vad jag menar? Tyckte att det räckte gott och väl.

Believer
0

Jag har piercing i näsan, tungan och naveln. Tungan gjorde extremt ont, men jag överlevde hehe. Har 2 tatooos oxå. en typ tribal i svanken (jaaa ja vet att alla tjejer har det, men de va inte många som hade när jag gjorde den hehe) och tro, hopp o kärlek symbolen på höftbenet. Den kändes inte ett dugg, men den i svanken däremot, AJAJAJ. men man får ju skylla sig själv =P

[slo]
0

Lisette, varför har du tagit ur dom då? Du skrev har haft :P

Jag funderar på sätta en stav i tungan, men inte helt bestämt än :)

gejsa
0

Oj, oj, oj, kommer ihåg när en tjej i stallet piercade sig i tungan. Hon fick äta flytande i över 3 veckor. Fick du också det?

Believer
0

Njaa. min tunga va bara svullen i 4-5 dar. så jag hade tur. vissa kan ju knappt prata på en månad. hehe

pinoccio_03
0

Min tunga var svullen till dubbel storlek i ca tre dagar, hehe fick leva på vatten och isglass! hehe men har inte ångrat mig en sekund!

Sussi
0

#0 Bilder tack, gärna före och efter bilder. Alltid lika intressant att se! 

Jag känner mig ganska omodern här, har ingenting.

Gillar int smycken över huvudtaget så piercing är inte av intresse men däremot tatuering vore skoj. Jag vet int bara vad jag vill ha för motiv så det har fått fara, känns int så viktigt sist o slutligen.

lisette
0

labret

moche + septum (den i näsan)

#15 för att när jag piercat höger boppe en 6-7 ggr fick jag ont… piercade vänster 2-3 ggr… hade lite strul med hålen… tungan plockade jag ut för att jag haft den i 7 år. var trött på den (men har försökt trycka igenom den igen). jag tappade en tunnel till öronen när jag var i usa, sen blev jag aldrig färdig att köpa en ny, så det är därför de är som vanligt igen… 

#16 jag åt flytande de första dagarna. bara man är försiktig så funkar det, väldigt lätt att bita i staven, den är ändå gissningsvis 4 cm lång… :D

[slo]
0

#20 6-7 gånger?? Du är verkligen envis va?? :P Jag har hört av en killkompis att det gör grymt ont fast ändå är det skönt att sticka i "boppen", stämmer det?

lisette
0

envis så det stänker om det… men det är otroligt skönt tycker jag. jag är lite sjuk när det gäller smärta. älskar den smärtan som man kan åsamka sig på det sättet, men att skada sig är ajaj. då vill jag bara gråta och krama min mamma…

när jag gjorde den i svanken så hade jag orgasmliknande känslor och det är inte ljug…

[slo]
0

Haha, man kanske ska dra en tatuering snart då, klurar lite på motiv bara :P

lisette
0

det ska du fundera länge och väl på… det är risk för att du ångrar dig annars…

nu ska jag skutta i säng och kela lite…

[slo]
0

Jo, jag vet… Har faktiskt tänkt på det till och från sen jag var 17, och det är mer än tre år sen :)

Citron
0

Ajdå. Under läppen har jag också en piercing. Jag har haft den ungefär 5 år nu. Halva mitt tandkött runt ena tanden har försvunnit tack vare den. När jag busar med ungarna och de råkar smälla till min piercing så är det ju tandköttet som får ta smällarna. Jag vet också folk som fått tagit bort sin piercing på samma ställe på grund av att tänderna tar väldigt mycket stryck. :-(

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

gejsa
0

Usch då Citron. Det lät inte bra. Förvånad

[slo]
0

#26 jag snackade lite med min tandläkare om det för några år sen, och hon tyckte det var rätt korkat att sätta en piercing där, av just den anledningen att tänder och tandkött lätt tar mycket stryk.

Men man lever bara en gång ;o)

Citron
0

Jo det är klart. Jag skulle nog inte ta bort min piercing även om jag tappade alla tänder. Känner mig så tom och naken utan den. :-)

[slo]
0

Precis, det finns ju löständer :D

Citron
0

Haha. Ja, löständer, lösningen på allt! :-)

sweet_candy_
0

#1 Det gjorde ont, men inte så ont som jag hade förväntat mig:)

#2 aa:) Har velat pierca mig där jättelänge…….

Inte finaste bilden men.

bubbelbubbel
0

fint det blev sweet_candy_!

själv har jag en på samma ställe som du, en på vänster sida, en i tungan och en industrial som bråkar.
det kommer bli en på höger sida av läppen, och om jag kan till att bestämma mig, kanske en till i tungan…

lisette
0

#25 fundera lite till… :D

#26 det är ju jättevanligt när man har i tungan att man slår av bitar av tänderna på staven, emaljen tar mkt stryk oxå…

#33 skulle oxå göra en till i tungan när jag var i usa, men det blev aldrig av… :(

bubbelbubbel
0

lisette, det känns lite roligt med en till, men vafasen, fegheten har kommit ikapp mig, och orken om läketid. en kanske räcker, men en till i läppen vill jag ha. :)

lisette
0

det läker ju jättefort i tungan! det är värre med en i läppen…

Citron
0

Jag var dock bara öm och lite svullen bara en dag innan det hade läkt färdigt. Men det är kanske olika från person till person. :-)

Se upp med att ha staven ute för länge. Mig tog det en kvart för hålet att växa igen. Fick sitta och pilla med en nål innan jag fick in den igen. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

lisette
0

#37 exakt samma sak för mig faktiskt, en kvart räckte sedan hade jag stora problem att få i staven igen…

sweet_candy_
0

här är en annan bild:)

sweet_candy_
0

oj, nu då?

Faxlin
0

Ja jag hör nog till de riktigt gamla här inne tror jag. ;-)
Inga hål i mig förrutom ett hål för örhänget i vardera öra. ;-)
Även fast det är sällan jag använder örhängen i dagens läge. Är så allergisk att jag bara kan ha guldörhängen och med alla ungar är detta inget prioriterat inköp;-)

En tattuering har jag alltid velat ha, men inte vågat. Så jag fortsätter beundra era. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ha, ha håller med dig Åsa. Har också vanligt för örhängen. Men använder knappt örhängen längre. Så hålen växer nästan igen. I dag satte jag på mig örhängen för vi var borta på middag. Men dom åker av så fort jag kommer hem igen. *ler*

Believer
0

Varför 2 i tungan? haha, blir nog liite svårt o prata då

Faxlin
0

Vad gamla vi måste vara du och jag gejsa. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ja det är tydligt det Åsa. Flört

Men det är ju klart att jag skulle ju faktist kunna vara mamma åt dom flesta här. Ledsen

lisette
0

#41,42 jag har sett supersnygga clips…. ;)

#43 för att det är jäkligt läckert? har träffat en kille som hade tre st…

lisette
0

här har vi en dubbel, men man behöver inte överdriva

Believer
0

oj hahaha. a men de e ju liiiite överdrivet =P

jag tycker tatueringar och piercingar är snyggt, men i måttlig mängd =P Dock tycker jag inte det är fint med piercing under läppen lr över (på sidan), ögonbrynet är snyggt men bara på killar. Men som sagt, det är vad jag tycker och smaken e ju som baken.

lisette
0

jag skulle själv aldrig göra i ansiktet, jag tycker det är att förstöra sitt ansikte. tungan kan man ändå dölja. jag hade som sagt den i tungan i 6-7 år och min pappa visste inget. han vet inte heller om mina tatueringar… :D

men, på andra kan jag tycka det är skitsnyggt med piercingar i ansiktet. framförallt i ögonbrygen på en kille - översexigt, om han passar i den och inte piercingen har vandrat…

lisette
0

#1 när du väl sitter där och har gjort halva så gör det ont, men du kan ändå inte sluta för det ser ju inte klokt ut… så det är bara på det ;)

bubbelbubbel
0

det lär nog inte vara svårare att prata med en eller två, tror jag. men jag vet inte. än. ;P

nää lisette, menade inte att det tar lång tid, det är mest den tiden då man är halvt handikappad och måste äta flytande och tungan svullnar, och man måste ha jättestaven. haha.
vi får se, vi får se.

jag tycker inte jag har förstört mitt ansikte, snarare gjort det en smula bättre..

reddie
0

Har två tatueringar, ett band runt armen och en fågel på skuldran. Piercing i naveln och hål i öronen

lisette
0

det beror ju på vad man själv tycker, du tycker det är finare, men jag tycker det hade förstört mitt… :D

CBA
0

#47 *huga* undra hurdan hans andedräkt är med den beläggningen på tungan :o/

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Linda
0

Hade förut i näsan men ångrade mig djupt efter det fula ärret..

Någon tatuering lär jag aldrig göra sålänge ingen ger mig blå piller de påstår är godis samtidigt en magiker hypnotiserar mig att jag ska tatuera mig..

bubbelbubbel
0

det är tur vi tänker olika. :)

Linda
0

Ja absolut, men jag tycker att det alltid (oftast) är fint på andra men tro mig på mig skulle det inte passa..skulle förmodligen se ut som en förymd fånge..hmmm

Anki113
0

# 54 tror du det är fel på andedräkten? På grund av beläggning. Jag tror att tungan håller på att dö.

Linda
0

#40 Oj vad fin du blev, jätte fint foto på en söt brud!

-Lycka till med färgningen!

Vänliga hälsningar/Linda

sweet_candy_
0

#59 Tack =D håller på att färga håret jusst nu. väntar på att skölja ur det:) Ska ta kort sen, o lägga in bild:)

Mandysan
0

Usch, sweet_candy_ jag fattar inte hur du vågar…..pst Foxen och Corall är i Binneberg nu..Hemlis

sweet_candy_
0

:P okej:) va kul:)

sweet_candy_
0

men den där hopphästen ni skulle få då? vad blev det av den?

Mandysan
0

Ja du, det undrar vi med….*suck*

sweet_candy_
0

jasså? men varför har ni inte fått den då?

Mandysan
0

Han vill helt enkelt inte säga ngt till oss..Sluten som en mussla…

sweet_candy_
0

okej=S

har färgat håret nu, ska bara lägga in bilder:) kmr om en stund=D

sweet_candy_
0

JAG I RÖTT HÅR :)

sweet_candy_
0

;P

[slo]
0

Jösses, det blev verkligen rött :P Men snyggt, grattis ;)

sweet_candy_
0

tack:)

bubbelbubbel
0

fin fint ! :) är det din riktiga ögonfärg? verkligen blå ! :)

MiaMaria
0

Snygg hårfärg!!

Någon här som e bra på att rita?? *blink blink* Vet precis vad jag ska ha för tatueringar men kan inte få ner dom på papper…

hjullan
0

jag fick feber i två veckor av min piercing i tungan, det va inte kul. men kasst immunförsvar har jag också.. för övrigt så har jag haft piercing i örat, näsan, naveln, bröstvårtan, tungan men har tagit bort rubbet nu. två tatueringar har jag också.. men allt det tillsammans kan jag tala om för er gott folk, det va ingenting jämfört med smärtan i bröstvårtan!!! oh jävlar va ont det gjorde,  min smärttröskel är inte o leka med ! :D

sweet_candy_
0

#72 japp:) det är min riktiga ögonfärg:) tack

#73 tack:)

Marre79
0

Jag har en piercing i näsan, har haft 2 i naveln o en i mitten på överläppen…så har jag en liten tatuering i svanken…min fd svägerska har en piercing studio så jag har bara o gå dit…billigt o bra