Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1320 ggr
LindaKarlstrom
0

Köpes: Träns

Söker med ljus och lykta efter ett billigt träns med ofodrade remmar och med en vanlig engelsk nosgrimma, samt en billig pullarnosgrimma i matchande stil, utan ludd på.

Storlek: spelar inte så stor roll, men gärna cob.

och om någon har ett bett i gammal stil så hojta till! =)

varför inte storleken spelar så stor roll, och varför det ska vara billigt är för att jag ska be mormor utföra ett litet expriment och göra så att det ser ut som ett medeltida träns med ett kors över nosryggen så att jag ska kunna använda det vid en fotografering, och då kommer jag välja häst efter tränset :P

Lizzan
0

Låter kul :) puttar

LindaKarlstrom
0

#1. Ja, det tror jag det kommer bli oxå =)

Eve
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad sägs om detta? strl full

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

LindaKarlstrom
0

det får inte vara v-format pannband :( annars hade det varit super!

och tränset får väldigt gärna ha helt platta remmar

freakyH
0

#4 men du kan väll kolla på tradera om de har några billiga träns ? :) Och pannbandet spelar väll ingenstor roll det är väll lätt att bara köpa ett pannband ?

LindaKarlstrom
0

#5. Har kollat på t5radera, men fanns inget av intresse. har även mailat på några anonser på blocket.

jag vill få ett så enhetligt träns som möjligt i slutet, och vill komma undan så billigt som möjligt och då är det lättare om pannband + nosgrimma matchar redan från början.

LinneaG
0

#6 - finns under 200 på Börjes i Tingsryd.

LindaKarlstrom
0

#7. Dock räknar jag inte 200 som billigt :P och så tillkommer frakt och då blir det dyrt.

Klasselover
0

Jag har en pullargrimma, dock är det lite ludd på ;) Synd, vill ha den såld :P

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

LindaKarlstrom
0

#9. Vill du lägga upp bild på den? :) storlek? pris? =)
nosgrimma med ludd kan fungera, det borde ju gå att trimma ner *s*

Klasselover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#10 - Har ingen bild på just min, men här är en från butiken (Börjes). Det är storlek Ponny (jag upplever den som större ponny/mindre cob) och tja, 20 kr + frakt? Den är använd ca 3 ggr.. Den är svart med lite ludd, syns inte på bilden.. Silverbeslag :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Eve
0

linda - såg ett träna med helt platta remmar idag på öb. kollade dock aldrig vad det kostade. men du kanske ska kolla där? alt. att jag köper det till dig och skickar..

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

LindaKarlstrom
0

#11. Kan inte öppna bilden på min dator, ska kolla på skolan på måndag =)

#12. Tack för tippset! Ska kolla upp det nästa vecka, låter riktigt intressat. öb brukar ju vara billiga =)

Ledin
0

om ni åker till G-kås Ullared så kolla in hästsakerna omg vad billit ett bett för 50kr träns 150kr grimma tja olika men typ 60 då en bra grimma med 100kr för bra skingrimma å ridkläder omg billit billit köpte en supersnygg jacka för 60kr samma i en hästaffär här kosta den 450kr då rea! Jag har 2 träns som bara häger här ett brunt o ett svart det bruna är inte lika snyggt tycker jag iaf lite trist brun färg det leker dottern med just nu :) Vad menar du med bett vanlit bett lr? o storlek på den ska vara ? har några såna oxå sorlek på tränsen är full fast inte så stora suttit på arab inte köpta i G-kås. Har sålt vbl-travaren där med lite saker som bra finns :S ovanlit att man sparar på allt så blir man ju inget sugen på skaffa en stor häst igen (har bara 2 russ just nu, kör å rids)

LindaKarlstrom
0

#14. kan tyvärr inte åka till gekås, alldeles för långt men jag VILL verkligen dit :(

men mitt träns-problem har troligtvis löst sig nu.

Loa-bg
0

Jag tror jag har ett sånt brunt träns. Den är helt ovaderad och platt.

Klasselover
0

#13 - Om du är intresserad så kan du ta reda på vad det kostar att skicka det :)