Ot: .
Vad gör alla? Har as tråkigt och vill att ngn ska prata lite här inne =)
Ba jag här?
Vad gör ni?
Hade fint/ elin
/Elin
Smällde precis i mig en rejäl frukost… Försökte få tag på hovis för att rida en sväng, men det gick inte för sig. Så jag lurar på att åka till stallet :)
Jag är väl här lite till och från, springer och städar.. :)
Precis rensat minneskortet till kameran, ska iväg med en kompis som ska rida till ridskolan ^^
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag städar mitt rum. ^^
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Har nästan precis kommit hem från stallet :) Har vart ute o ridit en runda i det fina vår-vädret ;D Så skönt o fint väder här så blev en halvlång runda, myys :)
Men får nog gå o plugga snart ..
Nu sitter jag här och dricker te… ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag sitter och tänker. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
#7 På vad? :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#8 På hästar. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
traggar på grabben att man måste göra sin läxa, hrm!

jag sitter och funderar på när de ska få klart schemat till nästa kurs och när ngn person kan få tummen ur ….. och lägga ut det på nätet. Så undrar jag varför de kört ihop allt så korkat, tagit bort en massa lokaler så vi får inte plats någonstans.
så funderar jag på vilka öppningsrbjudanden hööks kommer ha när de öppnar här och om jag ska prova en ny griffinsadel på pålle eller om de har för böjda bommar i de nya sadlarna med.
så fudnerar jag på när i vår pålles ägare kommer komma och titta till, och vad hon kommer ha för anledning till att sälja denna gången…och vilken summa hon vill sälja honom för…