Nya stallet!!

Lite taskigt att en ensam häst ska få gå med ett sådant sammansvetsat gäng som era. Går det inga fler med i hagen?

Nee. Det ska gå en ponny med oxå, men hon har fång och står inne nu i några veckor. Men han är inte så utfryst som det ser ut, idag stog han nästan ända framme vid våra. Så det ger sig, det har ju bara gått 2 dygn. =P

Va, ska en fång häst få gå ute och äta gräs igen? Nehej du, då får den ju fång igen ju. Nu har du väl hört fel iaf?

Det är bara vad jag har hört. Jag vet inget =P hehe.

Och om den nyss haft fång också. Men sedan vet jag att mycket hänger på vilken sorts fång det är. Veterinären säger att om Dixi grejar den här fången så är det mycket möjligt att jag kan ha henne på bete nästa sommar. Om jag fortsätter vara lika försiktig som tidigare år med invänjning av betet och motionen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#8 Det brukar ge med sig, snart är han nog en i gänget! Det viktiga är ju ändå att dom inte slåss och är på honom hela tiden. Vad kul att allt gått bra!

Precis som Mia säger. Dom slåss inte, så det kommer nog lösa sig =P
Mia, du får komma ut o hälsa på oss nån dag! Ta med bus så kan vi rida =P
bara för att tillägga, fånghästen ska inte gå med våra på femton veckor.. så gräset har nog hunnit försvinna då.
MAAALIN vart är alla bilder på jullan då ? :(

Klart jag måste komma o se hur ni har det! Är ju lite nyfiken på hur det är o ser ut nu. Ska bara ha lite tid först, men det får man ta sig.

rullan julla!

moahahahaha. sno inte mina ord elina ;)
dina ord.. det är inga riktiga ord pucko! du sa fel :D:D

klart det är riktigt ord! nu blir jag lessen i ögat. buuuhuhuu
vad betyder det malin?

det kan jag inte avslöja här. vill inte riskera att fler snor mina ord. moahahaha =P men du vet nog.. innerst inne i din liiiiiilla skalle ;)
jag har inget innanför pannbenet.. ska vi sticka till stallet snart? jag saknar ridhuset :P mahahaha

aaaaah men vi måste ju vänta på bettan =P säg åt henne att skyyyynda sig iihihi
aah vänta ska gå o sparka henne i röven