Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 951 ggr
lisette
0

stallinredning

har nyss beställt stallinredning från börjes för nästan 500:- listan blev lång. helt sjukt vilken skillnad det är på priserna där och på hööks. satt och jämförde katalogerna nämligen..

nu är jag lite nördig, min hästar ska nämligen ha varsin färg…

brago blått, calippo grönt och oskar rött…

har sadel/träns hängare i blått och rött. men jag vill ju ha grönt med… har ni sett det någonstans???

bebbe
0

Tyvärr får du nog ändra Calippos färg till svart, har aldrig sett något grönt.Flört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

[slo]
0

Du är väl händig kvinna, måla själv :P

Anna Johansson
0

har sett grön men kommer inte på var. De var för något år sedan, kan de ha varit i hööks tro. Men jag tycker att de borde finnas annars får du väl göra som slo sa och måla själv.

Faxlin
0

Granngården brukar ha dem i grönt med jämna mellanrum. ;-)
Hör med dem.
visst är det en otrolig prisskillnad. Jag har också olika färger till mina. Fast inte på inredningen. Där ska allt matcha varann till slut, är det meningen i alla fall ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lisette
0

jag funderade oxå på om jag skulle måla en själv. men är man lite lat så är man… ;) får kolla på eko och på granngården, det var på eko jag köpte de blåa grejorna…

#1 om jag inte hittar grönt och jag inte orkar måla själv, då får han ha grönt ändå och han får stå ut med att ha svart sadelhängare… ;)

mazze
0

Har oxå sett gröna sadelhängare, frågan är bara vart?

lisette
0

försök komma på mazze är du söt… :D

mazze
0

Nä, kommer inte på. Om dom inte har slutat med det, är ju ett tag sen jag har sett det. Har du sökt via internet? Försökte kolla lite, men det finns ju en del att gå igenom..

lisette
0

jag sökte med, hittade inget…

Anna Johansson
0

Jag har hittat grön sadenhängare märke Stubb. På http://www.hastshopen.se/

Faxlin
0

haha, den gröna var ju billigare än den svarta. Undrar varför. 111:- i alla fall. Finns under övrigt inne på sidan.
(om du undrar lisette) hihi

Tack för länken Anna.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

lisette
0

ooh titta… men frågan är vilken gröna färg den har. är den mossgrön (som jag vill ha) eller kräkgrön?

Anna Johansson
0

ja du ingen aning faktist. Men borde den inte va moss grön? För vem skulle tillverka kräk grön de vill väl ingen ha. Men som sakt ingen aning

Faxlin
0

haha, skriv och fråga dem om den är kräkgrön eller mossgrön. ;-)

Audiatur et altera pars

Linda
0

hi hi.. lime kanske det heter;)

Faxlin
0

hehe, fast kräkgrön är mer sanning i färgen liksom. Sedan har du säkert rätt i att det är mer korrekt att säga limegrön. hihi

Audiatur et altera pars

mazze
0

Den är nog troligen mörkare grön.

lisette
0

ni har ju sett täcket på hööks. min svägerska var o skulle köpa det till brago. men det var sån hemsk frg att hon struntade i det. det var kräkgrönt aka lime… :D