Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 431 ggr
Linda
0

Nä ska man sova nu?

Hmmm sitter på jobbet och jobbar jour..och skulle ig laga midsommar mat på natten åt familjen där hemma men så blev det istället att jag rökte upp ett helt paket av nervositet medan mina kusar var ute och sprang…

-När ska ni upp i morgon?

Anki113
0

Vid 6-tiden. URK

Linda
0

Huva..ska du jobba?

bubbelbubbel
0

jag har sovmorgon, är ledig, så skönt. å andra sidan börjar jag ju aldrig jobba förrens två, men ändå.

Linda
0

Skönt!

Anki113
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej inte jobba i morgon, bara pussa hingstföl. Har så dålig kamera att jag ylar. Han hinner nästan ur bild innan den tar ett kort.

Linda
0

Nä men oj vilken snygging!!!

Anki113
0

Visst är han, synd att man inte hinner fånga hela godisbiten.

Linda
0

Sulliwan, en eller ett par veckor gammal)Här e vår..

Linda
0

(hopphäst)

Linda
0

Loke är glad över att ha någon i sin egen storlek :D)Han har blivit så stor mäter 108 redan 2 månader gammal

Linda
0

ca (kanske mer..)

Anki113
0

Vilken liten karamell. Man kan ju nästan gifta sig med domSkrattande

bubbelbubbel
0

gud så söta !

Linda
0

Nja jag vet inte då skulle jag bli en misshandlad hustru,,,min bebisskrutt biter i armarna så nu är de blåsvarta;)

bubbelbubbel
0

oj då, inte så mysigt inte..

Linda
0

fast man kan ju inte bli arg..det går bara inte…

bubbelbubbel
0

nää, dom är ju så söta..

Linda
0

Godnatt på er alla, i morgon bitti tittar jag in men kommer nog sedan vara ledig ett tag.

Sköt om er alla!

Faxlin
0

Hoppas du sover sött nu Linda efter denna oros natt du haft.
Jag har tänkt mycket på dig.

Sitter här och grter fortfarande över lisettes stackars hund, och på vad orättvist livet är att de hundar som har det bra tas bort i förtid.
Usch, inte skojigt alls.

Kram på er alla. Jag ska snart försöka sova jag med. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lisette
0

#19 du är fin åsa tack!

Faxlin
0

Det är du med lisette, och din Hugin med. Det är det som gör det hela så jäkla orättvist.
Usch, jag tycker så synd om er. Nu sitter jag och lipar igen. Jag som inte träffat varken dig eller Hugin irl.
Kramis på dig.

Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

ååh, åsa, är precis lika dan, ögonen fylldes direkt när jag började läsa om hugin, så hemskt..

lisette
0

#21,22 tack för att ni delar min sorg, det känns skönt. det är så många som sörjer honom. han betydde nog mer för folk än vad jag trodde… hans farmor har gråtit i 12 timmar idag.

Faxlin
0

Du gjorde honom så levande för en anna också när du skrev om honom lisette. Man lärde känna honom på detta konstiga cyberplanet också liksom.

Audiatur et altera pars

lisette
0

ska försöka fixa över en film på honom. ni ska få se när han sjöng..

gejsa
0

Min första hund ylade när jag läte som Tarzan du vet ali ali alll. *ler* Gjorde han likadant?

lisette
0

när man sa huuuuuuuuuuugiiiiiiiiiiin så sjöng han med. han sa till och med mamma… :D

gejsa
0

Ylade han då menar du?

lisette
0

japp han ylade, förhoppnigsvis så får du se det på måndag…

gejsa
0

Ja, vi får se.

bubbelbubbel
0

precis som åsa säger, du gjorde honom så levande, känns precis som jag har träffat honom…