Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 687 ggr
Linda
0

Index

Tack vare er alla hästtokiga så har jag äran att medela att ridsport har det högsta aktivitets indexet nu någonsin.

Och det är tack vare er alla medlemmar!

Tack ska ni ha.

vänligen/Linda

Linda
0

Aktivitetsindex

Aktivitetsindex är ett grovt realtidsmått på aktiviteten på en iFokussajt. Värdet baseras på de nya artiklar, inlägg och kommentarer som tillkommit på sajten de senaste två veckorna och visas endast för Sajtvärd och Medarbetare.

Indexet beräknas genom att tilldela varje aktivitet på sajten de senaste två veckorna ett värde. Dessa summeras sedan till sajtens aktivitetsindex.

Bidraget från varje aktivitet beror på publicerings-datum och typ av aktivitet. Artiklar bidrar med 12 poäng, inlägg med 3 poäng och kommentarer med 1 poäng. Om bidraget är nyare än en vecka fördubblas det. Om det är nyare än 2 dygn femdubblas det.

För att enklare kunna tolka siffrorna har vi gett indexet en färgkodning:

0-100: Sajten har låg aktivitet och riskerar att uppfattas som inaktiv.

101-250: Aktiviteten är ganska låg, men är tillräcklig för att sajten ska kännas levande.

251-500: Sajten är ganska aktiv och uppdateras normalt ett flertal gånger per dag. Snyggt jobbat!

>500: Sajten håller god aktivitet och förtjänar minst ett besök om dagen. Keep up the good work!

Linda
0

18620 ligger vi på= riktigt riktigt bra!

Linda
0

18696..

Faxlin
0

Det är super Linda, verkligen super. ;-)

Jag kan lova att det är ett tufft index. Inget man kommer lätt upp till.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0
gejsa
0

Förstår inte varför. FundersamSkrattande

Faxlin
0

haha, nej vad kan det bero på? hihi
Ja, du gejsa, du håller i en stor del av äran. ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Jag vet inte det. Men nu slutar jag nog snart här. Tyvärr. Känner inte att det ger så mycket mer efter denna tråkiga nyhet som jag fick serverad i natt per mejl.

Faxlin
0

Men varför då gejsa? Vad är det som hänt som gör att du inte tänker vara kvar? Förklara.

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Jag har svarat dig på hästar på rymmen tråden.

Faxlin
0

Såg det. Så jag skriver svar där. ;-)

Audiatur et altera pars