kattungar!
Har lite bilder på mina kattungar. :P Alla är till salu! :)

lägg in de på katter.ifokus också :P

Lite långt att åka annars hade jag varit intresserad av den röda hankatten.

Åååh jag vart jätetkär i den röda =P Älskar röda katter, tycker dom e jättefina.

Du också. Ja, om vi skaffar en katt till så ska det helst bli en röd. Har haft många färger genom åren men ingen röd.
Jag kan gärna kidnappa alla tissetassar :P

Haha ja den röda e fin. :P han ligger alltid på rygg o sover haha .:D

Neee vad sött =P
ååååh, jag nästan dör ! jag älskar kattungar, men det gör icke min sambo, han nyser. åååh suck.

jag älskar katter, min sambo med, men han nyser oxå…
det är ett jädra nysande, och vi har skinnsoffa och vattensäng, inte heller bra kombination när det gäller katt…suck suck !

vattensäng *garv* vi hade vattensäng när hugin var valp. behöver jag säga att han bet sönder sängen flera ggr? men vi lagade den först med sån där sprayplåster (det höll faktiskt skitbra). en dag när jag spelade PS2 och hugin och munin busade uppe i sängen så hörde jag hur det rann vatten. det var droppen för den stackars sängen. men jag saknar det..

Ohh, så söta. Mina favoriter är röda och sköldpaddsfärgade. Har haft röda, men aldrig en sköldpadsfärgad. Så jag skulle vilja haft en av töserna eller den röda;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
mmm det är så skönt att lägga sig i en varm säng varje kväll, ok, kanske inte lika skönt på sommaren som på vintern, plus att jag lyckats bota många av mina vänners fördomar om att en vattensäng endast är ett jädrans guppande och plaskande, inte då, inte våran iaf.
usch, nej djur och vattensäng, inte bra, möjligen med mina fiskar då…haha.

Fick i dag tre stycken..
Grattis Malin till din första (och enda ..) kull.
Tack oxå till mina gulliga stallflickor.
har varit och gosat med kattungar idag. åååh, vill ta med dom hem allihooop! dumma johan..