Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 811 ggr
Fiffilura
0

Läromästare sökes eller bytes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att ha kämpat med vår shettis i ett år ger jag upp - tyvärr. Han funkar alldelels ypperligt med mig men inte med barnen. Känns jättetråkigt, men han har fått min dotter att tröttna och att bli rädd. Vill ni veta mer kolla på shetlandsponny i fokus.

Så nu söker jag en SNÄLL läromästare. Ras spelar egentligen ingen roll (gärna kat. b eller liten c), inte ålder heller, men som sagt det ska vara en läromästare och som håller! Äldsta dottern (8år) är sugen på små clearroundstävlingar och jag tycker tömkörning är superkul. Gärna inkörd, men barnponny är viktigare. Valack då jag tänkte behålla mit föl som hingst ett tag och vill ha alla hästar i samma hage. Kommer ridas regelbundet för instruktör av min äldsta dotter och senare förhoppningsvis de andra…

Kan tänka mig att byta mot shettisen eller/och fölet. Gärna på foder.

Vi kan erbjuda lösdrift eller installning med fri tillgång på hösilage. Russkompisar i stora hagar.

Lägger in en bild på dottern och shettisen på tävling i somras.

Fiffilura
0

Oj, här försvinner inläggen snabbt neråt…

Fiffilura
0

Puttar igen…

MaRomer
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en kompis med en äldre herre på 24 år… B-ponny russ och jättesnäll!!! Han står i samma stall som jag har mina och rids regelbundet! Och körs. Pigg men aldrig dum!!!!