Kollar om det går.
Det gick inte. Fick bara fram texten.

Nä, filmen funkar inte…
Dessutom heter hon Jennie ;)

Det är bara inledningstexten som syns

Ja, jag såg det. Tog därför bort filmen.
Ja, jag vet att hon heter det. Men det var väl inte det viktiga ju. :) Det är att filmen syns just nu.

Gud vad dåligt det ser ut när man har sparat. Jag gör fel någonstans.
Är det lika dålig bild för er?
tog bort den

funkar inte att se för mej….

Menar du att du inte ser den sista filmen heller?

ja, den du har i inlägg 4 kan jag inte se….

filmen funkar men är fruktansvärt dålig kvalite…

Ok jag tog bort den.

Här funkar det iaf. Kul att se, även om det inte var den bästa kvaliten :) Bra jobbat Gejsa!!
*** Kärleken övervinner allt ***

Haha nu tog jag bort den. Det ser ju ut som vågor i den. Man ser ju knappt något. Men jag vet varför. innan jag sparade den så kunde man spara i olika snabbhetsdatorer eller vad det heter. Och jag tog bara en fart. Visste ju inte vilken jag skulle ta.

Haha, man lär sig bäst av att pyssla och testa i lugn och ro utan en massa experter omkring sig =)
*** Kärleken övervinner allt ***

Hur har du sparat den?
Har du en mapp som du t.ex. sparar foton mm i? Isf, lägg ut den på skrivbordet och dra filmen till den mappen så laddas filmen ner i mappen. Sen är det enklare att spara i photobucket genom att bläddra.

jag kunde se den! Det såg lugnt ut!

Nej, jag har program som jag gör filmen i. Sedan spar jag och så hämtar jag den därifrån.
ja, jag måste nog göra om allt så får vi se om det blir bättre
Ja, det var ovanligt lugnt ihopsläpp. Har nog aldrig varit med om sånt lugnt ihopsläpp någonsin. :) Trodde inte att det var sant.

Vill oxå se!!!

Vi får se om jag kan fixa det snart. Gör om allt igen.

Kämpa på gejsa ;)

Det går så himla sakta bara eftersom jag inte har bredband ju.

Lite OT, men våra hopsläpp brukar vara jättelugna. Vet inte om det beror på att det cirkulerar ganska mycket hästar i stallet (ett par per år kanske) och de är väl vana att få nya hagkamrater eller nåt. Eller så är alla bara snälla av naturen :)
Ser framemot filmen! :D

Nej gott folk det går inte att kopiera filmen från min dator till photobucket. Den stannar på 50% bara. Så tyvärr. :(

Ahh just det..du sitter ute i skogen ju :P

Just det och så fattar jag inte ett jota heller.

men är inte elin hemma lr? Du klarade det ju innan ju tydligen

Elin!!!!! Hon håller inte på och hjälper mig. Hon kan inte sånt här heller. Jag sparade det på fel sätt så man såg det inte så bra. Jag har tagit bort dom bara för det. Men jag ska pröva så någon gång kommer det väl. :)
Fast det hände inget i filmen iaf. Vore bara kul att kunna sätta ut filmen.

Men gör på samma sätt som innan fast spara inte filmen i det "knäppa" formatet då.

Nej det är ingen ide det syns knappt då. Ser ut som man tappat kameran i vattnet ju. Nyfiken du är. *fniss*

Mmm är jääättenyfiken!!! :D Men kunde inte fulkvaliten få ligga uppe då :P

Mmm är jääättenyfiken!!! :D Men kunde inte fulkvaliten få ligga uppe då :P

Nope det ville jag inte. Nu har jag sparat den i en annan hastighet men gick ändå inte in mer än 50% så nu fattar jag inte ens vad jag gjorde med den förra.

men låt det stå. för det blir likadant hos mig. sen går jag iväg ett tag o så är det klar. ett tag kan vara två timmar1

Vad menar du lisette. Det står ju klar 50% sedan står det stilla.,

ja men om du bara låter det vara då? det kan ta flera timmar innan det är klart hos mig.

Men det står ju klart. Menar du att det kan fortsätta ändå?

det står ju att det är klart 50%?

Sådär blir det hos oss också ibland, trots att vi har bredband. Då gör jag som lisette och låter det gå. Förr eller senare blir det klart. Kan stå på 50% i flera timmar, sen är det plötsligt klart.

Jag har försökt göra som ni säger men eftersom mitt fina luftburna bredband på 3 inte fungerar ibland alltså är inte ute på internet så blir det error på sidan och då får man ju börja om igen. Suck! Kul med 3. Dom som skryter så mycket om hur bra teckning dom har över hela Sverige och hur fort allt går.

#37 Irriterande! Tänk att de fortfarande försöker hävda sin storhet, trots att man hela tiden hör samma visa från kunder…

Ja, här går det jättedåligt. Vi har ju fått en liten antenn t o m för att ha på taket för att vi skulle få någon signal överhuvudtaget. Men det är ju bättre än modem när det fungerar sas.