Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 782 ggr
lisette
0

snart

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nästa månad fyller jag 25. börjar känna mig lite gammal faktiskt…

när sambon fyllde 25 fixade jag en liten överraskningfest för honom, eller ja, han visste att det skulle komma folk. men inte vem och hur många. han visste inte heller vad vi skulle göra… 1 timmes laserdome, sedan käk och sedan fest hos oss… får se om jag får ngt liknande…

vad jag önskar mig? två getter faktiskt… :D det värsta är att min svägerska mycket väl skulle kunna köpa getter till mig, andreas hade väl mördat sin storasyster… :D

mazze
0

Vaddå gammal, passerade 25 förra året. Min tanke då var halvägs till 50. Usch, det var hemskt när det slog mig…

lisette
0

det var ju just det. halvvägs till 50, herrejävlar…

när jag är 30 vill jag vara utbildad, ha bra betalt jobb och dessutom ha mina två barn.. yeah right.

[slo]
0

25, är du så gammal din skata? :P Jag har lite mer än ett halvår kvar till 21 ;)

lisette
0

du är ju inte ens torr bakom öronen söte du… ;)

bebbe
0

Vilken datum fyller du? Ska försöka hitta något "trevligt" till dig.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

[slo]
0

Psst, du har fått svar ;)

Nej, det regnade ute förut så jag har väl inte torkat i alla skrymslen än :P

lisette
0

#5 ja vilket datum var det nu bebbe?? ;) när hade ni auktionen?

#6 vill nog inte veta vilka skrymslen det inte torkat i…

bebbe
0

Fyller du den 22e ? samma dag som auktionen? Fundersam

lisette
0

ja det har jag ju berättat för dig… blir det så när man blir gammal? att man får sämre minne?? ;) hur är det med din förkylning förresten?

bebbe
0

Varför frågar du om min förkylning? tror du den har satt sig på järnan?  det behövs inte, jag är tokig utan, trots att jag var så rädd om min förkylning, försvann den ändå, hihi

lisette
0