Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 782 ggr
lisette
0

snart

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nästa månad fyller jag 25. börjar känna mig lite gammal faktiskt…

när sambon fyllde 25 fixade jag en liten överraskningfest för honom, eller ja, han visste att det skulle komma folk. men inte vem och hur många. han visste inte heller vad vi skulle göra… 1 timmes laserdome, sedan käk och sedan fest hos oss… får se om jag får ngt liknande…

vad jag önskar mig? två getter faktiskt… :D det värsta är att min svägerska mycket väl skulle kunna köpa getter till mig, andreas hade väl mördat sin storasyster… :D

mazze
0

Vaddå gammal, passerade 25 förra året. Min tanke då var halvägs till 50. Usch, det var hemskt när det slog mig…

lisette
0

det var ju just det. halvvägs till 50, herrejävlar…

när jag är 30 vill jag vara utbildad, ha bra betalt jobb och dessutom ha mina två barn.. yeah right.

[slo]
0

25, är du så gammal din skata? :P Jag har lite mer än ett halvår kvar till 21 ;)

lisette
0

du är ju inte ens torr bakom öronen söte du… ;)

bebbe
0

Vilken datum fyller du? Ska försöka hitta något "trevligt" till dig.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

[slo]
0

Psst, du har fått svar ;)

Nej, det regnade ute förut så jag har väl inte torkat i alla skrymslen än :P

lisette
0

#5 ja vilket datum var det nu bebbe?? ;) när hade ni auktionen?

#6 vill nog inte veta vilka skrymslen det inte torkat i…

bebbe
0

Fyller du den 22e ? samma dag som auktionen? Fundersam

lisette
0

ja det har jag ju berättat för dig… blir det så när man blir gammal? att man får sämre minne?? ;) hur är det med din förkylning förresten?

bebbe
0

Varför frågar du om min förkylning? tror du den har satt sig på järnan?  det behövs inte, jag är tokig utan, trots att jag var så rädd om min förkylning, försvann den ändå, hihi

lisette
0

nej jag frågade faktiskt helt allmänt… ;) när jag har mkt att tänka på så försvinner den lilla intelligens jag har kvar. tror det är ngn som stjäler den… :D

men vad försvann, hjärnan eller förkylingen?? ;) ;)

gejsa
0

Jag har bara 3 år dit jag. Ledsen

gejsa
0

Förstår ni nu att jag känner mig gammal? Gråter

fisa-lisa
0

Mamma har också lite åldersnoja. Hon har nyss fyllt 35. De är ju inte så gammalt egentligen. Men det är kul o kalla henne "tant"

gejsa
0

Nej, 35 är inte gammalt för mig.

lisette
0

#13 *kramar* du är inte gammal, det är bara jag som har lite ångst för att jag måste göra så mkt inna njag är 30 :D

gejsa
0

Ha, ha nu var du lite för snäll va? Klart jag är gammal. Jag skulle ju kunna vara din morsa ju. Ledsen

lisette
0

ja du är gammal, men inte lastgammal. allt beror ju på vad man gör det till. en 25 åring kan vara äldre i sinnet än en 50 åring. jag har träffat såna människor…

[slo]
0

Jag är sällan äldre än 6 i sinnet :D Så om det är det vi räknar efter är jag ju nästan yngst här ;)

fisa-lisa
0

Undra just om inte jag är yngst här just nu.( 14) Alla är så tråkiga och sover och jag har sommarlov och är inte ett dugg trött. Men får väl hopp i koj nu, ska cykla till hästarna i morrn.

gejsa
0

Ha, ha jag är barnslig till sinnet. Så då är jag inte gammal då? Skrattande

lisette
0

ja jag borde med hopp i koj, ska upp 5,45 o jobba en timme tidigare. men jag blir uppehållen här… :D

och gejsa, som jag skrev. man blir inte äldre än vad man gör sig till… så nej du är itne gammal i sinnet, men kroppen är kanske.. :D

[slo]
0

#20 vi e flera som är vakna än ;)

#22, skyll inte på mig! Jag har redan sagt till dej ju :P

bubbelbubbel
0

men gejsa, dom säger ju att livet bara blir bättre när man blir äldre ? nu tycker ju inte jag att 50 är nån ålder, och du hade ju ett par år kvar. ;)

elin
0

jag e me här fortfarande, ska upp 9 imorrn .. men vem vill sova?! :D

/Elin

Faxlin
0

Ja jag är ju här som vanligt då:-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

jag vill sova, men jag lixom måste varva ner mitt huvud.

Faxlin
0

Jag vill också sova. men det går inte direkt som jag vill. Kryper i hela kroppen. Är så röksugen att jag snart klättrar på väggarna. ;-)

Audiatur et altera pars

Tinka
0

Gammal? Nu skojar du väl!Glad

[slo]
0

#28 har du slutat röka? :o

Mandysan
0

#20 Nix pix, yngst är du inte.. Jag är 13 om mindre än 1 månad så…

Faxlin
0

#30: Tyvärr inte. Jag har bara planerat taskigt. Inga extra cigaretter hemma och minstingen bröt av de sista.

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Tack vad ni är snälla. Skrattande

Ni ljuger så bra……

Faxlin
0

haha, vi ljuger inte gejsa. Man blir inte äldre än vad man gör sig. Därför jag är som 90. ;-)

Audiatur et altera pars

[slo]
0

#32, aaw, ingen veckopeng för honom denna veckan då ;)

Faxlin
0

#35: hehe, hon är inte så gammal så att hon har veckopeng. Men ändå är det värsta att hon ännu en gång varit framme med saxen. Den lilla satungen har klippt av sig hela fina luggen. *snyft*

Audiatur et altera pars

[slo]
0

Aha, sicken skitunge :P Hon kanske inte gillade att ha lugg? Jag tycker inte att man ska bestämma så mycket över hur ungarna ser ut, dom lär sig förr eller senare av sina misstag :D

Faxlin
0

haha, ja hoppas kan man ju alltid. Jag är säkert bara löjlig när det gäller hennes hår. Hon föddes liksom med så pass långt och tjockt hår så att vi kunde sätta upp en tofs på huvudet på henne. Så därför har väl håret blivit lite helit liksom.

Audiatur et altera pars

Linda
0

25 Är ingen ålder ju!

Själv är jag bara 26 men känner mig som 14;)