OT: Mage i v.21
Jaaa såklart måste jag uppdatera! :D Bilden är nytagen och jag är i v.21 (20+0) HALVVÄGS idag!! :D Och nog händer de saker! ;)
Bebisen är vild, och sparkar på nästan hela dagarna!
Jag är fortfarande hemma heltidssjukskriven för foglossning.. :( Men bebis är en himla bra motivation! Jag får ta smärtan nu så får jag en förhoppningsvcis frisk bebis i famnen i juni istället! :)
Åh vad myys :D
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Fiiiint :)
*** Kärleken övervinner allt ***
Oh ja tack! Och JA de är helmysigt när de vekrligen är nånting därinne som vill tala om att den finns. :-D
Myyysigt ;)

Åh, titta där. En liten mage har det ju blivit. *ler* Foglossning vet jag def vad det är. Hade det i över 1 år. Visste inte var jag skulle ta vägen. Kunde varken sitta, gå eller ligga. Allt gjorde ont.
#5 ah ja då vet du ju vad jag går igenom.. inte kul alls……

#6# Nej, verkligen inte. Jag höll nästan på att ta livet av mig flera ggr faktist. Det var ett helvete.
Jag har iallafall kunnat ligga ner i sängen ganska obehindrat tills nu.. nu känner jag även när jag ligger så.. :-( Så hittils så har de ju som sagt gått att lägga sig och det har jag ju också gjort.. Ligger till sängs många timmar om dagen.. men de är ju sååå trist! och jag har ändå halva tiden kvar! blää! ;)

#8# Fast jag hade ju tagit hormonsprutor. Så jag kanske hade annan värk med. Djävulskt ont gjorde det iaf.
gud så mysigt =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Myys :)
Hihi, mys!! :)

åhhh mys =) Måste komma o titta o klappa på den live vid tillfälle =)
#13 hehe ja de får du allt göra! ;-)