Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 2325 ggr
fridak
0

leveranstid börjes?

Har försökt leta på deras hemsida hur lång leveranstiden normalt är men hittar inget så nu vänder jag mig till er. Hur lång tid tar de för dem att få in en beställning till de har skickat den? Väntar ju otåligt på mitt paket;)

davidia
0

jag har ingen aning.jag lägger ju alltid till 90 kr för att jag inte orkar vänta…:)

Midlingur
0

Brukar ta cirka 10 dagar vad jag vet.

fridak
0

ok, 10 dagar eller 10 arbetsdagar?

gejsa
0

Sist tog det mig 2-3 veckor. Så jag har också börjat betala extra för att dom ska skicka det dagen efter.

fridak
0

jag som är van vid att det går fort att få hem grejjerna….iläggen till padden jag köpt kommer redan imorgon eller på onsdag, undrar om jag kommer orka vänta på börjes eller om jag gör ett paddhemmabygge?

Peppe
0

jag har väntat 13 veckor på en täckeshängare från börjes…

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Believer
0

tror att deras normala leveranstider är 7-10 arb. dagar. men jag kan minnas fel. beställde mkt därifrån förut

Anna
0

2 veckor tog det för mig för en ridjacka.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

mazze
0

De har väl normalt 10-14 dar.

fridak
0

jag hade fått ett mail till min andra mailadress där det stod att det tog 4-5 dagar för dem att skicka iväg ordern och posten kunde ta upp till tre dagar på sig att få fram den till rätt plats. loggade in på börjes nyss och såg att min order var utlevererad nu iaf!

andaloce
0

Det var länge sedan jag skickade efter därifrån, då har det tagit 3-4 veckor att få hem grejerna. Så oftast lägger jag till lite extra och får sakerna på bara några dagar.

fridak
0

ok. det verkar som att jag längst får vänta en vecka iaf:)

Kristina-
0

Jag har beställt mycket från Börjes under årens lopp och jag tycker i regel att dom är snabba att skicka . Sedan beror det klart på om det man beställt finns i lager eller ej.