Hår, tips!
Ska klippa mig imorrn, men jag har absolut ingen aning om hur! Hjälp… Jag har ett relativt runt ansikte (eller stora kinder kankse det heter :P).. Eftersom att jag längtar efter långt hår igen så vill jag inte ta för mycket på det. Men topparna är slita, så de måste jag ialf ta av.
skickar med någrta bilder på mig i olika frisyrer och så, vet allt att det finns någon frisör här inne, kanske kan ge tips på vad man kan passa i?
Nuvarande frisyr..

Typ Believer kanske?
Jag har absolut ingen aning, kanske klippa upp det men behålla längden?
Hihi jag tänker aldrig klippa av mitt hår igen det enda jag gör är att förlänger det=)
cejcej - har hört vad det kostar med hårförlägning, jag har inte 6000 kr ;)

har man kort hår och förlänger det så ser man ju överhåret. inte så himla snyggt…
när jag gick i tvåan på gymnasiet hade jag ner till armbågarna… ungefär som jag har nu. klippte det kort. frisören tog och klippte vid hakan, direkt, utan att vänja mig vid längden…
skitdålig bild…
oj, snacka om omställning

hittade ingen före bild tyvärr… men ja, det var skillnad…

Hehe de e jag som e frisören =P
Eftersom du har lite runt ansikte så får det inte bli för mycket volym utåt vid sidorna. Då kommer det se ut som om du har väääldigt runt ansikte. Eftersom idealansiktet är ovalt, så är det det man ska eftersträva. Alltså, du behöver volym uppåt och nedåt. Mitt råd är att klippa upp det (som "vanliga" människor säger hehe) dvs klippa ökade längder (=etapper). Jag skulle klippt upp det ganska mycket, just för att få upp det mera, men ändå behålla längden nertill. Om du ska ha lugg, så se till att inte få en allt för tjock lugg. Jag skulle klippt en snelugg och sedan skärt ur den för att få det lite taggigt. Samma sak egentligen runt hela huvet. Pointa alla toppar (alternativt skära i topparna just för att det inte ska se rakt ut, utan lite mera busigt).
Jaaa, det är vad jag skulle gjort i alla fall hihi. Hoppas du förstog något av det jag sa =P
Believer - alltså se ut som jag alltid gör ^^ Tack

Hoppas du blir nöjd imorn iaf =P
Jag tycker bild #1 var väldigt snygg :)
Slo - okej.. ha,m det är väl nåt sånt det blir antar jag…