Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 871 ggr
pippa__
0

OT: Tips På Uppmuntring?

Nån som har något tips som är användbart när man vill muntra upp sej lite? Får inte kosta något speciellt heller…:/ Har åkt på en "trevlig" höstdepression, så vet inte riktigt VAD man ska ta till som uppmuntring…suck…

IdaS-A
0

Eget hemma spa?

Ngt gott att äta?

Hyr en mysig film?

Hjälper för stunden och är billigt

[slo]
0

Höstdepression nu? Du borde väl bli lycklig för att det är i princip vår ute :) Det är inte bristen på nikotin som spökar då?

Choklad funkar väl oftast tillfälligt? Annars, testa gör nåt oväntat, som du aldrig gjort förut.

thilda-
0

Shoppa, hemma spa göra egna ansikstmasker o kleta på osv =) finns mkt man kan göra :D

Serious
0

Jag är inne i en depression i mitt sällskapsliv eller vad man ska kalla det ;) Och för att komma ut så åker jag tillsammans med en vän på liten kryssning. Då måste man dansa, umgås med folk och känner sig förhoppningsvis bättre, vi får se ;).

Annars hemma spa dag/kväll med nyinköpta fina välluktande saker har jag provat ett par gånger, ger trevlig känsla om man är på rätt humör, gick riktigt fel en gång och jag kände mig extra ensam och dum istället :(

Kattapult
0

Gå ut i skogen och promenere lite :). Var ute i går och red. Strålande sol och blå himmel. Kan det bli bättre?

Ledin
0

jag vet vad det innebär, jag blir deppig på vår o höst har med solen att göra köp en glödlampa som är till växter det hjälper lite men jag äter medicin för min depp å det funkar bra för mig.

pippa__
0

Tack för tips! :D Tror skogen funkar bäst på mej. :D Funkar för stunden iaf..var ute och körde pålle idag och då var det toppen, sen sjunker man igen när man kommer tbx till verkligheten :/

bubbelbubbel
0

låter ju inte så bra pippa, funderat på ljusterapi ?
det ska ju tydligen hjälpt många som är vinterdeppiga, ring och prata med sjukhuset !

pippa__
0

Ljusterapi? Är det att man sitter och glor in i ljuslågan? Hihi